Mazkur maqolada umumta’lim maktablarida integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarini kasbiy rivojlantirish metodikasi takomillshtirishda “hayot davomida o‘qish” (lifelong learning) tamoyilini o‘rni, malakali pedagog kadrlarnI tayorlash orqali ta’lim sifatini oshirish, xorij tajribasi asosida o‘qitish metodikasini takomillashtirish orqali kompetentligini yanada rivojlantirish yo‘llari ochib berilgan.
Mazkur maqolada umumta’lim maktablarida integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarini kasbiy rivojlantirish metodikasi takomillshtirishda “hayot davomida o‘qish” (lifelong learning) tamoyilini o‘rni, malakali pedagog kadrlarnI tayorlash orqali ta’lim sifatini oshirish, xorij tajribasi asosida o‘qitish metodikasini takomillashtirish orqali kompetentligini yanada rivojlantirish yo‘llari ochib berilgan.
В данной статье рассматривается роль принципа «обучения на протяжении всей жизни» в совершенствовании методики профессионального развития учителей истории на основе интегративного подхода в общеобразовательных школах, повышении качества образования путем подготовки квалифицированных педагогических кадров, на основе зарубежного опыта. Выявлены пути дальнейшего развития компетентности путем совершенствования методики преподавания.
In this article, the role of the principle of "lifelong learning" in improving the professional development methodology of history teachers based on an integrative approach in general education schools, improving the quality of education by training qualified pedagogic personnel, teaching methodology based on foreign experience the ways of further development of competence through improvement are revealed
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | ABDURAIMOV I.. | mustaqil tadqiqotchi | Toshkent davlat pedagogika universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston, 2021. |
2 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF – 60-son Farmoni. 2022-yil 28-yanvar. |
3 | Yarmatov R.B. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. Pedagogika fanlari doktori (DSc) diss… aftoref. –Toshkent, 2021. |
4 | Shonazarov Q.R. Bo‘lajak tarix o‘qituvchilarini maktab o‘quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. Ped.f.n.diss.– Toshkent, 2002. |
5 | Toshpo‘latov T., G‘afforov Y. Tarix o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2010 |
6 | Yo‘ldoshev Q. Yangilangan pedagogik tafakkur va umumta’lim maktablarida adabiyot o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan.dokt.diss. – Toshkent, 1997. |
7 | Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. “Uzluksiz ta’lim”. 1-son. –Toshkent, 2005-yil. |
8 | Байбородова Л.В. Педагогика дополнителного образования. Психолого-педагогическое сопровождение детей отв. ред. – Москва: Юрайт, 2016. |