Bunda matematik bilim, malaka va ko‘nikmalarni mustahkam shakllanishi bilan birga maktab, akademik litsey, kasb-hunar kollejlari matematikasida o‘rganiladigan har bir tushuncha ilmiy asoslangan holda talabaga yetkaziladi. Bunday yondoshish matematik tafakkurning yuqori darajada rivojlanishini ta’minlaydi, ilmiy tushunchalarni o‘quv va didaktik yo‘nalishga o‘tkazishga, uni o‘quv jarayonining bir qismiga aylantirib, ratsional foydalanish imkoniyatini yaratishga olib keladi.
Bunda matematik bilim, malaka va ko‘nikmalarni mustahkam shakllanishi bilan birga maktab, akademik litsey, kasb-hunar kollejlari matematikasida o‘rganiladigan har bir tushuncha ilmiy asoslangan holda talabaga yetkaziladi. Bunday yondoshish matematik tafakkurning yuqori darajada rivojlanishini ta’minlaydi, ilmiy tushunchalarni o‘quv va didaktik yo‘nalishga o‘tkazishga, uni o‘quv jarayonining bir qismiga aylantirib, ratsional foydalanish imkoniyatini yaratishga olib keladi.
Наряду с прочным формированием математических знаний, умений и навыков, каждое понятие, изучаемое по математике в школе, академическом лицее, профессиональном колледже, имеет научное обоснование. Такой подход обеспечивает высокий уровень развития математического мышления, приводит к переводу научных понятий в учебно-дидактическое направление, делая их частью учебного процесса, создавая возможность рационального использования.
Along with the solid formation of mathematical knowledge, skills and abilities, each concept studied in mathematics at school, academic lyceum, and vocational college has a scientific basis. This approach ensures a high level of development of mathematical thinking, leads to the translation of scientific concepts into educational and didactic directions, making them part of the educational process, creating the possibility of rational use.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | ABDIRAXMANOV A.. | dotsent | QarDU |
2 | ROZIBOYEVA O.. | o‘qituvchi | QarDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Методика преподования математики в средней школе (общ.метод.) / сос.: Р.С.Чернасов – М., 1985. |
2 | Методика преподования математики в средней школе (част.мет.) / сос Мышин В. – М., 1987. |
3 | Методика преподования математики в средней школе (общ.метод.) / М.Ю.Колягин и др. – М., 1975. |
4 | Ачилов М. Нравственное формирование будушего учителя. – Тaшкент: Укитувчи, 1979. – 328 c. |
5 | Алихонов С. Математика укитиш методикаси. – Тaшкент: Укитувчи, 1962. |
6 | Тологанов Т., Норматов А. Математикадан практикум. – Тошкент: Укитувчи, 1989. |