Ushbu maqolada “Dasturiy ta’minot arxitekturasi” kursi mazmunini pedagogik loyihalashtirishning metodik shartlari va ilmiy va uslubiy adabiyotlarni tahlil qilish va amaliyotchi o‘qituvchilarning tajribasi o‘qituvchining joriy prodseduralari kursning mazmunini loyihalash tartib-qoidalarini aniqlashga hamda ularni amalga oshirish shartlarini aniqlashga imkon beradigan jihatlar keltirib o‘tilgan. Shuningdek, maqolada shaxsni rivojlantiruvchi pedagogik paradigmaga amal qilamiz. Modellashtirish, bir tomondan, obyektni taqdim etish va o‘zgartirish vositasi obyekt – axborotni o‘quv kursining mazmuni, boshqa tomondan, u innovatsion transformatsiyalar strategiyasini tan olishda tadqiqot maqsadi sifatida belgilanishi asoslangan.
Ushbu maqolada “Dasturiy ta’minot arxitekturasi” kursi mazmunini pedagogik loyihalashtirishning metodik shartlari va ilmiy va uslubiy adabiyotlarni tahlil qilish va amaliyotchi o‘qituvchilarning tajribasi o‘qituvchining joriy prodseduralari kursning mazmunini loyihalash tartib-qoidalarini aniqlashga hamda ularni amalga oshirish shartlarini aniqlashga imkon beradigan jihatlar keltirib o‘tilgan. Shuningdek, maqolada shaxsni rivojlantiruvchi pedagogik paradigmaga amal qilamiz. Modellashtirish, bir tomondan, obyektni taqdim etish va o‘zgartirish vositasi obyekt – axborotni o‘quv kursining mazmuni, boshqa tomondan, u innovatsion transformatsiyalar strategiyasini tan olishda tadqiqot maqsadi sifatida belgilanishi asoslangan.
В данной статье методические условия педагогического проектирования содержания курса «Архитектура программного обеспечения» и анализ научно-методической литературы и опыта преподавателей-практиков выявляют аспекты, позволяющие определить текущие процедуры преподавателя по проектированию. содержание курсов и определить условия их проведения. Также в статье мы следуем педагогической парадигме, развивающей личность. Моделирование, с одной стороны, является средством представления и изменения объекта - информации, содержания образовательного курса, а с другой стороны, оно основано на выявлении цели исследования в осознании стратегии инновационного развития. преобразования.
In this article, the methodological conditions of pedagogical design of the content of the "Software Architecture" course and the analysis of scientific and methodological literature and the experience of practicing teachers bring out the aspects that allow to determine the current procedures of the teacher to design the content of the course and to determine the conditions for their implementation. passed. Also, in the article, we follow the pedagogical paradigm that develops personality. Modeling, on the one hand, is a means of presenting and changing the object - information, the content of the educational course, and on the other hand, it is based on the identification of the research goal in the recognition of the strategy of innovative transformations.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | ABDULLAYEV R.. | o‘qituvchi | TATU Qarshi filiali |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Теплов Б.М. Избранные труды: В 2-х т. - М., 1985. - Т.1. |
2 | Абрамов А. Как создать новое содержание образования? // Народное образование. -1997. - Ш 7- 8. - С. 11-16 |
3 | Азимов М. Язык науки. - М.:Мир, 1985. - 280 с |
4 | Алексашина И. Ю. Учитель и новые ориентиры образования. - СПб, 1997. |
5 | Алексеев Н.Г. Методологические принцины проектирования образовательных систем // Проектирование в образовании: проблемы, поиски, решения. - М., 1994. - С. 20 – 23. |
6 | Радионов В.Е. Теоретические основы педагогического проектирования: Автореф. дисс.... д-ра пед. наук. - СПб, 1996. - 31с. |