Mazkur maqolada lirikaning subyektivligiga ko‘ra farqlanuvchi ijroviy lirika turi, uning uslubiy xususiyatlari haqidagi ma’lumotlar keltirilgan hamda muammoni to‘liq ochish uchun shoirlar Erkin Vohidov, Usmon Azim, Halima Xudoyberdiyeva she’rlari tahlilga tortilgan
Mazkur maqolada lirikaning subyektivligiga ko‘ra farqlanuvchi ijroviy lirika turi, uning uslubiy xususiyatlari haqidagi ma’lumotlar keltirilgan hamda muammoni to‘liq ochish uchun shoirlar Erkin Vohidov, Usmon Azim, Halima Xudoyberdiyeva she’rlari tahlilga tortilgan
В данной статье представлены сведения о типе исполнительской лирики, которые различаются по предметности текста песни и ее стилистическим особенностям, а также с целью полного раскрытия проблемы были проанализированы стихи поэтов Эркина Вахидова, Усмана Азима, Халимы Худойбердыевой.
This article provides information about the types of performance texts, which differ from each other according to the subject and stylistic features of the lyrics, and in order to fully reveal the problem, the poems of the poets Erkin Vahidov, Usman Azim, Halima Khudoyberdiyeva are analyzed.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | ABDULLAEV U.. | tayanch doktoranti | Qarshi davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Arastu. Poetika. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2016. – B.70. |
2 | Azimov U. Saylanma. –Toshkent: Sharq, 1995. – B.170-171. |
3 | 3.Xudoyberdiyeva H. Yo‘ldadirman. – Toshkent: Sharq, 2006. –B. 92. |
4 | Vohidov E. Tanlangan asarlar. – Toshkent: Sharq, 2018. – B.219. |
5 | Langbaum R. The Poetry of Experience. The Dramatic Monologue in Modern Literary Tradition. Lnd., -N.Y, 1957. – B.261. |
6 | Hamdam U. Yangi o‘zbek she’riyati. – Toshkent: Adib, 2012 – B. 255 |