61

Annotatsiya: Maqolada hozirgi kunda ta’lim sohasiga kirib kelayotgan “Ekologik madaniyat va barqaror rivojlanish
maqsadlari” (SDG) kursining ahamiyati, tamoyillari, ta’lim tizimi bilan integratsiyalash usullari haqida ma’lumotlar
berib oʻtilgan. Ushbu tushunchalarni ta’limga kiritishdan asosiy maqsad inson va atrof-muhit oʻrtasidagi munosabatlarni
chuqurroq tushunishga koʻmaklashish, barqaror kelajakni yaratishda ekologik madaniyatni shakllantirish uchun zarur
boʻlgan bilim va koʻnikmalarni yosh avlod ongida ertaroq shakllantirishdan iborat.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 27-01-2025
  • Read count 61
  • Date of publication 26-07-2023
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages91-95
Ўзбек

Annotatsiya: Maqolada hozirgi kunda ta’lim sohasiga kirib kelayotgan “Ekologik madaniyat va barqaror rivojlanish
maqsadlari” (SDG) kursining ahamiyati, tamoyillari, ta’lim tizimi bilan integratsiyalash usullari haqida ma’lumotlar
berib oʻtilgan. Ushbu tushunchalarni ta’limga kiritishdan asosiy maqsad inson va atrof-muhit oʻrtasidagi munosabatlarni
chuqurroq tushunishga koʻmaklashish, barqaror kelajakni yaratishda ekologik madaniyatni shakllantirish uchun zarur
boʻlgan bilim va koʻnikmalarni yosh avlod ongida ertaroq shakllantirishdan iborat.

Русский

Аннотация: В статье представлена информация о значении, принципах и методах интеграции экологи-
ческой науки с системой образования курса «Экологическая культура и цели устойчивого развития» (ЦУР),
который в настоящее время входит в сферу образования. Основная цель включения данных понятий в об-
разование — помочь в более глубоком понимании взаимоотношений человека и окружающей среды, сформи-ровать в сознании подрастающего поколения знания и умения, необходимые для развития экологической
культуры по пути создания устойчивого будущего

English

Annotation: The article provides information about the importance, principles, and methods of integration
with the educational system of the “Ecological Culture and Sustainable Development Goals” (SDG) course, which is
currently entering the field of education. The main goal of including these concepts in education is to help in a deeper
understanding of the relationship between man and the environment, to form the knowledge and skills necessary
for the formation of ecological culture in the creation of a sustainable future in the minds of the y oung generation

Author name position Name of organisation
1 Safarova N.M. oʻqituvchisi. Yangi asr universiteti
Name of reference
1 1. O‘zbekiston Respublikasining “Tabiatni muhofaza qilish to‘gʻrisida”gi qonuni — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, https://lex.uz
2 2. Марфенин, Н. Н., Попова, Л. В.//Задачи экологического образования в интересах устойчивого развития // XI Международная конференция по экологическому образованию “На пути к устойчивому будущему: проблемы экологического просвещения и образования”, Владимир, Россия, 22–24 июня 2005 г.,тезисы докладов. С. 22–32. https://istina.msu.ru/profile/MarfeninNN/
3 3. Cotton, D. E., Warren, M. F., Maiboroda, O., Bailey, I.//Sustainable development, higher education and pedagogy: a study of lecturers’ beliefs and attitudes // Environmental Education Research. №13:5. (2007) Р. 579–597. DOI: 10.1080/13504620701659061. https://www.scirp.org/ (S(351jmbn tvnsjt1aadkposzje))/reference/ReferencesPapers. aspx?ReferenceID=590027
4 4. Scott, W., Stephen, G. Sustainable Development and Learning: Framing the Issues. London ; NewYork : RoutlegeFalmer. 2003.p-192
5 5. https://www.un.org/en/conferences/environment/rio1992:text=The%20United%20NatNati%20Conference%20 on,from%203%2D14%20June%201992.https://sdgs.un.org/ru/ggoal.
Waiting