24

Mazkur maqolada ixtisoslashtirilgan maktab (maktab-internatlar) da boshlang‘ich sinf aqli zaif o‘quvchilarning ijtimoiy ko‘nikmalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’limni tashkil etishning pedagogik xususiyatlari va sharoitlari xususida so‘z boradi.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 24-02-2025
  • Read count 24
  • Date of publication 14-10-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages60-61
Ўзбек

Mazkur maqolada ixtisoslashtirilgan maktab (maktab-internatlar) da boshlang‘ich sinf aqli zaif o‘quvchilarning ijtimoiy ko‘nikmalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’limni tashkil etishning pedagogik xususiyatlari va sharoitlari xususida so‘z boradi.

Русский

В данной статье речь идет о педагогических особенностях и условиях организации обучения, направленного на формирование социальных навыков учащихся младших классов с умственной отсталостью в специализированной школе (школе-интернате).

English

This article deals with the pedagogical features and conditions for organizing training aimed at developing the social skills of primary school students with mental retardation in a specialized school (boarding school).

Name of reference
1 O‘zbekiston Respublikasining 2020-yil 23-avgustdagi “Ta’lim to‘g‘risida”gi 637-sonliQonuni. // https://lex.uz/docs/5013007.
2 O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 12- oktyabrdagi“Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim berishga oid normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi 638-sonli Qarori. // https://lex.uz/docs/5679836.
3 Аленкина О. А., Черникова Т. В. Социализация умственно отсталых детей: научные основы работы специалистов в России и за рубежом. // Ж.: Известия ВГПУ, 2006. № 4. С.124.
4 Karimova G.Q. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim jarayonida pedagogik monitoringni amalga oshirish imkoniyatlari. // J.: Sovremennoe obrazovanie,2019. №4 (77).
5 Трубина Г.Ф. Социально-ориентированное образование в школе как фактор повышения качества профессиональной подготовки специалиста. // Ж.: Наука и перспективы, 2017. № 1.
Waiting