Mazkur maqolada ixtisoslashtirilgan maktab (maktab-internatlar) da boshlang‘ich sinf aqli zaif o‘quvchilarning ijtimoiy ko‘nikmalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’limni tashkil etishning pedagogik xususiyatlari va sharoitlari xususida so‘z boradi.
Mazkur maqolada ixtisoslashtirilgan maktab (maktab-internatlar) da boshlang‘ich sinf aqli zaif o‘quvchilarning ijtimoiy ko‘nikmalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’limni tashkil etishning pedagogik xususiyatlari va sharoitlari xususida so‘z boradi.
В данной статье речь идет о педагогических особенностях и условиях организации обучения, направленного на формирование социальных навыков учащихся младших классов с умственной отсталостью в специализированной школе (школе-интернате).
This article deals with the pedagogical features and conditions for organizing training aimed at developing the social skills of primary school students with mental retardation in a specialized school (boarding school).
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Arslanova M.. | Мutaxassis | Maktabgacha ta’lim tashkilotlari direktor va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti “Maktabgacha ta’lim metodikasi” kafedrasi p.f.f.d. (PhD), dotsent v.b. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasining 2020-yil 23-avgustdagi “Ta’lim to‘g‘risida”gi 637-sonliQonuni. // https://lex.uz/docs/5013007. |
2 | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 12- oktyabrdagi“Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim berishga oid normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi 638-sonli Qarori. // https://lex.uz/docs/5679836. |
3 | Аленкина О. А., Черникова Т. В. Социализация умственно отсталых детей: научные основы работы специалистов в России и за рубежом. // Ж.: Известия ВГПУ, 2006. № 4. С.124. |
4 | Karimova G.Q. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim jarayonida pedagogik monitoringni amalga oshirish imkoniyatlari. // J.: Sovremennoe obrazovanie,2019. №4 (77). |
5 | Трубина Г.Ф. Социально-ориентированное образование в школе как фактор повышения качества профессиональной подготовки специалиста. // Ж.: Наука и перспективы, 2017. № 1. |