42

Mazkur maqolada imkoniyati cheklangan o‘quvchilar bilan ishlovchi, kasbiy so‘nish (bournout) holatiga duch kelgan mutaxassislar uchun psixologik qo‘llab-quvvatlash usullarini o‘rganish va ularning imkoniyatlarini tadqiq qilish masalalari yoritilgan. Mavzu doirasida stressni kamaytirish, ishchanlik qobiliyatini tiklash va kasbiy motivatsiyani oshirish kabi usullar yuzasidan batafsil ma’lumotlar berilgan.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 19-04-2025
  • Read count 42
  • Date of publication 16-01-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages30-32
Ўзбек

Mazkur maqolada imkoniyati cheklangan o‘quvchilar bilan ishlovchi, kasbiy so‘nish (bournout) holatiga duch kelgan mutaxassislar uchun psixologik qo‘llab-quvvatlash usullarini o‘rganish va ularning imkoniyatlarini tadqiq qilish masalalari yoritilgan. Mavzu doirasida stressni kamaytirish, ishchanlik qobiliyatini tiklash va kasbiy motivatsiyani oshirish kabi usullar yuzasidan batafsil ma’lumotlar berilgan.

Русский

В данной статье рассматриваются методы психологической поддержки специалистов, работающих с учащимися с ограниченными возможностями и столкнувшихся с состоянием профессионального выгорания. В рамках темы подробно освещены методы, направленные на снижение стресса, восстановление работоспособности и повышение профессиональной мотивации.

English

This article explores psychological support methods for specialists working with students with disabilities who face professional burnout. Within the scope of the topic, detailed information is provided on techniques to reduce stress, restore work capacity, and enhance professional motivation.

Name of reference
1 Агапова М.В. Возможности социально-психологической реабилитации специалистов помогающих профессий, имеющих синдром эмоционального выгорания. // Вестник интегративной психологии./ Под ред. В.В. Козлова. – Яраславль, 2004. С.19-21.
2 Бойко В.В. Правила эмоционального поведения. – СПб., 1997.
3 Леонова А.Б., Кузнецова А.С. Психопрофилактика стрессов. – М., 1993.
4 Maslach C. & Leiter M. P. Early predictors of job burnout and engagement. // Journal of applied psychology, 2008. 93(3), 498.
5 Самоукина Н.В. Психология оптимизма. – М., 2002.
6 Umarov B.M., Shoyimova Sh.S. Kasbiy psixologiya. // Darslik. –Toshkent: Lesson press, 2018. 278 b.
Waiting