Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda miqdor haqidagi tasavvurlarni shakllantirish vazifalari ilgari surilgan. Bunda bolalarga bitta-ko‘p, bir xil, teng, teng emas, ko‘proq, kamroq kabi so‘zlarning mazmun- mohiyatini tushuntirish yuzasidan amaliy tavsiyalar berib o‘tilgan.
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda miqdor haqidagi tasavvurlarni shakllantirish vazifalari ilgari surilgan. Bunda bolalarga bitta-ko‘p, bir xil, teng, teng emas, ko‘proq, kamroq kabi so‘zlarning mazmun- mohiyatini tushuntirish yuzasidan amaliy tavsiyalar berib o‘tilgan.
В данной статье выдвигаются задачи формирования представлений о количестве у детей дошкольного возраста. В нем дается практические рекомендации по объяснению детям значения и сути таких слов, как один или несколько, такой же, равный, не равный, больше, меньше.
In this article, the tasks of forming ideas about the number of preschool children are put forward. It provides practical recommendations for explaining to children the meaning and essence of words such as one or more, the same, equal, not equal, more, less.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | AZIMOVA M.. | Mutaxassis | Navoiy davlat pedagogika instituti “Maktabgacha ta’lim” kafedrasi dotsenti v.b. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning Davlat standarti 2020-yil 22-dekabr 802-son. |
2 | Jumaev M. Maktabgacha yoshdagi bolalarda matematik tasavvurlarni shakllantirish metodikasi va nazariyasi. – T., 2007. |
3 | Метлина Л.С. Занятия по математике в детском саду. – М.: Просвещение, 1988. 136 с. |
4 | Математика от трех до семи. /Авт.-сост. З.А.Михайлова, Э.Н.Иоффе. – СПб.: «Акцидент», 1997. 176 с. |
5 | Формирование элементарных математических представлений у дошкольников: учебное пособие для студентов пед. Институтов. / Под ред. А.А.Столяра. – М.: Просвещение, 1988. 303 с. |