Мазкур мақолада замонавий ўзбек театрида саҳналаштирилган жаҳон мумтоз асарларнинг саҳна талқинлари хусусида сўз боради. Драматик асосда кўтарилган мавзу ва муаммолар режиссёрлар томонидан бугунги кунга қандай мослаб ифодаланганлиги таҳлил қилинади.
Мазкур мақолада замонавий ўзбек театрида саҳналаштирилган жаҳон мумтоз асарларнинг саҳна талқинлари хусусида сўз боради. Драматик асосда кўтарилган мавзу ва муаммолар режиссёрлар томонидан бугунги кунга қандай мослаб ифодаланганлиги таҳлил қилинади.
В данной статье идет речь о сценических воплощениях мировых классических произведений в современном узбекском театре.Анализируются насколько со стороны режиссеров темы и проблемы, поднятые на драматической основе, были трактованы на современный лад.
This article talks about scenic realizations of world classical works in the modern Uzbek theatre. There have been analyzed how much on the part of the directors the themes and problems were raised on a dramatic basis interpreted in a modern way.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ismoilov A.H. | докторант (PhD) | UzDSMI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Бояджиев Г. От Софокла до Брехта за сорок театральных вечеров. – Москва: ГИТИС, 2009. |
2 | 2. Рудницкий К. Театральные сюжеты. – Москва: Искусство, 1990. |
3 | 3. Турсунбоев С. Хорижий театр тарихи. – Тошкент: Турон-Иқбол, 2005. |
4 | 4. Турсунов Т. ХХ аср ўзбек театри тарихи. – Тошкент: Art Press, 2010. |
5 | 5. Туляходжаева М. Легко ли ставить Гоцци? // Ҳумо. 2002. № 41. |
6 | 6. Шарафиддинов О. Гамлетнинг қайтиши // Театр. 2009. №1. |