Mazkur maqolada so‘z aqli zaif o‘quvchilarning boshlang‘ich sinflardagi ta’limini o‘quv-ijtimoiy yondashuv asosida tashkil etishning maxsus pedagogik tamoyillari xususida so‘z boradi. Muallif mavzu doirasidagi o‘z xulosasini beradi.
Mazkur maqolada so‘z aqli zaif o‘quvchilarning boshlang‘ich sinflardagi ta’limini o‘quv-ijtimoiy yondashuv asosida tashkil etishning maxsus pedagogik tamoyillari xususida so‘z boradi. Muallif mavzu doirasidagi o‘z xulosasini beradi.
В статье рассматриваются специальные педагогические принципы организации обучения учащихся начальных классов с интеллектуальными нарушениями на основе учебно-социального подхода. Автор приводит свой собственный вывод в рамках рассматриваемой темы.
The article examines special pedagogical principles for organizing the teaching of mentally retarded primary school pupils based on the educational and social approach. The author provides his own conclusion within the framework of the topic under consideration.
| № | Author name | position | Name of organisation |
|---|---|---|---|
| 1 | Arslanova M.. | Mutaxassis | Maktabgacha ta’lim tashkilotlari direktor va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti “Maktabgacha ta’lim metodikasi” kafedrasi p.f.f.d. (PhD), dotsen |
| № | Name of reference |
|---|---|
| 1 | Ta’lim-tarbiya tizimi: taraqqiyotning yangi bosqichi muhokama qilindi. // https://yuz.uz/news/ talim-tarbiya-tizimi-taraqqiyotning-yangi-bosqichi-muhokama-qilindi |
| 2 | Abdunazarov A. Boshlang‘ich sinf aqli zaif o‘quvchilarning ijtimoiy hayotga tayyorlash. // Yangi O‘zbekiston pedagoglari axborotnomasi. 1-jild, 1-son. 68-bet. |
| 3 | Власова Т.А., Певзнер М.С. Учителю о детях с отклонениями в развитии. – М.: Академия, 2002, 207 с |
| 4 | Выготский Л.С. Развитие высших форм внимания в детском возрасте. Хрестоматия по вниманию. – М.: Просвещение, 1976. 195 c. |
| 5 | Маллер А.Р., Цикото Г.В. Воспитание и обучение детей с тяжелой интеллектуальной недостаточностью. // Учебное пособие. – М.: Академия, 2003. 48 с. |
| 6 | Стребелева Е.А., Мишина Ф.А. Педагогическое сопровождение семьи, воспитывающей ребенка раннего возраста с отклонениями в развитии: пособие для педагога-дефектолога и родителей. – М.: Парадигма, 2010. 72 с |
| 7 | Попов Г.Н. Проблемы обучения детей с умственной отсталостью. // Вестник ТГПУ, 2008. Выпуск 3 (77). С. 63-66 |
| 8 | Пузанова Б.П. Обучение детей с нарушениями интеллектуального развития. // Олигофренопедагогика. / Учебное пособие для вузов. – М.: Академия, 2015. 272 с. |