Ushbu maqolada tutingan ota-onalarni tayyolash kurslari mashg‘ulotlarining sifati va samaradorligini o‘rganish maqsadida o‘tkazilgan tadqiqot natijalari diagramma tarzida keltiriladi. Shuningdek, muallif tomonidan o‘tkazilgan tahlil asosidagi taklif va tavsiyalar beriladi.
Ushbu maqolada tutingan ota-onalarni tayyolash kurslari mashg‘ulotlarining sifati va samaradorligini o‘rganish maqsadida o‘tkazilgan tadqiqot natijalari diagramma tarzida keltiriladi. Shuningdek, muallif tomonidan o‘tkazilgan tahlil asosidagi taklif va tavsiyalar beriladi.
В данной статье в виде диаграммы представлены результаты исследования, проведенного с целью изучения качества и эффективности занятий курсов по подготовке приемных родителей. Кроме того, автор на основе проведенного анализа дает предложения и рекомендации.
This article presents the results of a study aimed at studying the quality and effectiveness of foster parent education in the form of a diagram. Suggestions and recommendations are also given based on the analysis conducted by the author.
| № | Author name | position | Name of organisation |
|---|---|---|---|
| 1 | BAZAROVA G.. | Mutaxassis | Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi Axborot-konsalting xizmati psixologi |
| 2 | BAZAROVA R.. | Mutaxassis | Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi yetakchi mutaxassisi |
| № | Name of reference |
|---|---|
| 1 | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2024-yil 27-dekabrdagi “Yetim bolalar va ota-ona qaramog‘idan mahrum bo‘lgan bolalarni joylashtirish shakllari bo‘yicha ayrim normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi 893-sonli qarori. // https://lex.uz/docs/7283077. |
| 2 | . Елизаров А.Н. Основы индивидуального и семейного психологического консультирования. // Учебное пособие. – М.: Ось-89, 2003. 336 с |