Ушбу мақолада талабанинг ишончли дидактик воситаси бўлган, маълум бир предмет бўйича сифатли, текширилган, ўрганишга қулай бўлган зарурий билимларни мустақил олиш имконини яратувчи мультимедиа технологиялари масаласи қаралган. Мультимедиа технологияси – анъанавий ўқитиш шаклларидан фарқли равишда ахборот мухитини оптималлаштириш ва программалаштириш хисобидан ўқув фанларини ўқитиш ва ўрганиш сифатини сезиларли даражада оширади ва такомиллаштиради. Ўқув материалларини тақдим этиш ва талабалар билимини назорат қилиш жараёнини автоматлаштиради.
Ушбу мақолада талабанинг ишончли дидактик воситаси бўлган, маълум бир предмет бўйича сифатли, текширилган, ўрганишга қулай бўлган зарурий билимларни мустақил олиш имконини яратувчи мультимедиа технологиялари масаласи қаралган. Мультимедиа технологияси – анъанавий ўқитиш шаклларидан фарқли равишда ахборот мухитини оптималлаштириш ва программалаштириш хисобидан ўқув фанларини ўқитиш ва ўрганиш сифатини сезиларли даражада оширади ва такомиллаштиради. Ўқув материалларини тақдим этиш ва талабалар билимини назорат қилиш жараёнини автоматлаштиради.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | NORALIEV N.H. | ToshDAU | |
2 | KHAYDARALIEV H.. | ToshDAU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Андерсен Г, Бент Б. Мультимедиа в образовании / Бринк М. : Дрофа, 2007. - 224 с. 2. Бегимкулoв У.Ш. Педaгoгик тaълимдa зaмoнaвий axбoрoт теxнoлoгиялaрини жoрий этишнинг илмий-нaзaрий aсoслaри. Moнoгрaфия. -T.: Фaн, 2007. - 178 б. 3. Петров В.Ю. Информационные технологии в менежменте. Учебное пособия. –Санкт-Петербург. : Университет ИТМО. 2015 г. – 76 с. 4. Норалиев Н.Х.,Юсупова Ф.,Хайдаралиев Ш.Мультимедийные тех-нологии как эффективный способ обучения в аграрном образовании.Аграрная наука – сельскому хозяйству. XI международная научно-практическая конференция. Барнаул 2016 г. стр. 103-104 5. Норалиев Н.Х. Развитие электронной образовательной среды как фактор повышения качества образования. -Треугольник знаний: Образование-наука-инновации. Материалы международной научно-практической конференции. Минск, 20-21 апреля 2016 г. Стр 113-116 |