198

Эстрада актёри ижодида номер устида иш олиб боришнинг ўзига хос томонлари мавжуд бўлиб, у актёрнинг ижодий потенциали билан боғлиқ бўлади. Актёрнинг вазифаси саҳнада ўз менини топиши ва уни ҳар бир яратаётган номерида сақлай олиш қабилиятига эга бўлиши лозим. Миллий эстрадамизнинг ривожида эстрада актёрининг индивидуаллиги ижодкорнинг анъанавий томоша унсурларидан фойдаланган ҳолда ижод қилиши, уни профессионал мақомга кўтарилишига туртки бўлади. Мазкур мақолада эстрада актёри ижодий фаолиятининг ўзига хослиги хусусида сўз боради.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 25-10-2019
  • Read count 180
  • Date of publication 30-06-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages18-21
Ўзбек

Эстрада актёри ижодида номер устида иш олиб боришнинг ўзига хос томонлари мавжуд бўлиб, у актёрнинг ижодий потенциали билан боғлиқ бўлади. Актёрнинг вазифаси саҳнада ўз менини топиши ва уни ҳар бир яратаётган номерида сақлай олиш қабилиятига эга бўлиши лозим. Миллий эстрадамизнинг ривожида эстрада актёрининг индивидуаллиги ижодкорнинг анъанавий томоша унсурларидан фойдаланган ҳолда ижод қилиши, уни профессионал мақомга кўтарилишига туртки бўлади. Мазкур мақолада эстрада актёри ижодий фаолиятининг ўзига хослиги хусусида сўз боради.

Русский

Специфика работы над номером заключается в разнообразии актерских работ и в творческом потенциале актёра. Основным условием создания эстрадного номера является индивидуальность исполнителя. Личность актёра, креативность его мышления способствуют повышению качества сценической работы и его профессионального статуса. В данной статье рассматриваются особенности творческой деятельности актера.

English

Variety actor’s works has specific features on working on a number, which is associated with the creative potential of the actor. The role of the actor should be to find his own scene on the stage and to keep it in each created number. In the development of our national pop, the individual actor’s personality creates the creativity of
the artist with the use of traditional visual aids, which promotes the promotion of his professional status. This article discusses the peculiarity of the actor’s creative activity.

Author name position Name of organisation
1 Egamberdiyev F.. доцент в.б. UzDSMI
Name of reference
1 1. Ахмедов Ф., Юсупова М. “Эстрада ва оммавий томошалар режиссёрлиги”. –Тошкент: 2007. 166-б.
2 2. Юткевич С. Общие в опросы режиссуры эстрадного номера. –Санкт-Петербург: 2005, стр. 15.
3 3. Шароев И.Г. Режиссура эстрады и массовых представлений. –Москва: Просвещение. 1986.г. стр.109.
4 4. Богданов И.А, Виноградский И.А. Драматургия эстрадного представления. АТИ., -Санкт-Петербург: 2009 г.
5 5. Станиславский К.С. “Актёрнинг ўз устида ишлаши” -Тошкент: “Бадиий адабиёт” нашриёти, 1965 йил.
6 6. Edyta Lorek-Jezinka. Mimesis in Crisis: Narration and Diegesis in Contempory Anglophone Theatre and Drama. De Gruyter open. № 7. 353-366
Waiting