. Мазкур мақолада таълим сифатини таҳлил қилиш ва баҳолашнинг ахборотлашган тизимини яратишда сунъий нейрон тўрларини қўллаш бўйича амалий таклифлар келтирилган. Таълим жараёнидаги ноаниқликлар, жуда катта ҳажмдаги турли-туман ахборотлар шароитида талабаларнинг ўзлаштирган билими бўйича сунъий нейрон тўрлари базасида қурилган ахборотлашган тизим ёрдамида классификациялаш, кластерлаштириш ҳамда таълим жараёнини башоратлаш ва предметлар орасидаги боғ-ланишларни аниқлаш имконияти мавжуд бўлади.
. Мазкур мақолада таълим сифатини таҳлил қилиш ва баҳолашнинг ахборотлашган тизимини яратишда сунъий нейрон тўрларини қўллаш бўйича амалий таклифлар келтирилган. Таълим жараёнидаги ноаниқликлар, жуда катта ҳажмдаги турли-туман ахборотлар шароитида талабаларнинг ўзлаштирган билими бўйича сунъий нейрон тўрлари базасида қурилган ахборотлашган тизим ёрдамида классификациялаш, кластерлаштириш ҳамда таълим жараёнини башоратлаш ва предметлар орасидаги боғ-ланишларни аниқлаш имконияти мавжуд бўлади.
В работе даются практические рекомендации по созданию автома-тизированной информационной системы анализа и оценки качества знаний учебного про-цесса с использованием искусственных нейронных сетей. В условиях неопределенности, колоссальных объемов различных типов информации показывается возможность класси-фикации, кластеризации студентов по знаниям и другим параметрам, а также прогнози-рования учебного процесса и установления закономерностей между предметами на ос-нове информационной системы с искусственными нейронными сетями.
. In the article there were given practical recommendations for creating an automated information system for analyzing and assessing the quality of knowledge in the edu-cational process using artificial neural networks. In the conditions of uncertainty, there will be possibilities of classifying and clastering with the help of information system built in artificial neural network according to students’ mastered knowledge in the condition of very wide various information and as well as forecasting the learning process and identifying intersubject connec-tions.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yusupov D.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Uiliyam Shekspir. Tanlangan asarlar. III parda, 3-sahna, 181-bet (Gʻ.Gʻulom va Mirtemir tarjimasi). |