223

Мазкур мақолада СEFRнинг қабул қилиниши билан чет тили таъли-мида бўлаётган ўзгаришлар, хусусан, фаолиятга йўналтирилган ёндашув, унинг чет тили-ни ўрганишдаги роли, олдинги методлардан фарқлари каби масалалар ўрганилган. Унда мазкур янги ёндашувни коммуникатив метод билан қиёслаш масаласига алоҳида эътибор қаратилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system23-12-2019
  • Read count209
  • Date of publication31-03-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages64-67
Ўзбек

Мазкур мақолада СEFRнинг қабул қилиниши билан чет тили таъли-мида бўлаётган ўзгаришлар, хусусан, фаолиятга йўналтирилган ёндашув, унинг чет тили-ни ўрганишдаги роли, олдинги методлардан фарқлари каби масалалар ўрганилган. Унда мазкур янги ёндашувни коммуникатив метод билан қиёслаш масаласига алоҳида эътибор қаратилади.

Русский

Статья посвящена вопросам изменения в методике обучения иност-ранным языкам после принятия Европейских компетенций владения иностранным язы-ком. В частности, рассматривается деятельностный подход, его роль в обучении инос-транным языкам, различия между этим подходом и предыдушими методиками. Особое внимание уделяется сравнительному анализу деятельностного и коммуникативного под-хода.

English

This article is devoted to changes in teaching foreign languages after adop-ting CEFR, particularly, an action-oriented approach, its role in learning foreign languages and differences from old methods. In this article, this approach is compared with communicative me-thod.

Author name position Name of organisation
1 Nishonov P.. Dotsent UrDU
Name of reference
1 De l’approche communicative à la perspective actionnelle. Le Français dans le monde n° 347, septembre, 2006, p. 38.
Waiting