192

Замонавий тилшуносликнинг баҳс-мунозарасига айланган ESP атама-си дунё тилшунослари томонидан турлича талқин қилинмоқда. Баъзи олимларнинг таъ-кидлашича, касбга йўналтирилган инглиз тилини ўқитишнинг ўзига хос ривожланган ме-тодикаси мавжуд ва бу турли лингвистик соҳаларнинг калитидир. Мақолада инглиз  ти-лининг илмий ва касбга йўналтирилган мақсадларда самарали ўқитиш ҳақида фикр юри-тилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 23-12-2019
  • Read count 184
  • Date of publication 31-03-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages71-73
Ўзбек

Замонавий тилшуносликнинг баҳс-мунозарасига айланган ESP атама-си дунё тилшунослари томонидан турлича талқин қилинмоқда. Баъзи олимларнинг таъ-кидлашича, касбга йўналтирилган инглиз тилини ўқитишнинг ўзига хос ривожланган ме-тодикаси мавжуд ва бу турли лингвистик соҳаларнинг калитидир. Мақолада инглиз  ти-лининг илмий ва касбга йўналтирилган мақсадларда самарали ўқитиш ҳақида фикр юри-тилади.

Русский

Термин ESP превратившийся в спор-дискуссию современного языко- знания, по разному рассматривается в среде лингвистов мира. Некоторые учёные под-черкивают, что существует особая методология профессионально ориентированного изучения английского языка, что представляет собой ключ к различным отраслям лин-гвистики. В статье идёт речь об эффективных методах научного и профессионально ориентированного обучения английскому языку.   

English

The term ESP has become a crucial issue in modern linguistics and is being interpreted differently by the world linguists. Some scholars say that teaching ESP has develop-ped its own methodology and its research draws on research from various disciplines in addition to applied linguistics – this is the key for distinguishing characteristics of ESP. The academic and occupational purposes of learning English languages are explained in this article.

Author name position Name of organisation
1 Nizamova U.. Dotsent UrDU
Name of reference
1 Gatehouse K. (2001) Key issues in English for Specific Purposes (ESP). Hutchinson T., and Waters A. (1987). English for Specific Purposes: a Learning – centered Approach, Cambridge. CUP.
Waiting