209

Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 23-12-2019
  • Read count 200
  • Date of publication 31-03-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages77-79
Ўзбек

Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.

Русский

В статье рассматривается значение современного подхода – сме-шанного обучения, которое объединяет онлайн и очное обучение. В нем также исследу-ются цели и задачи внедрения смешанного обучения в обучении иностранным языкам и существующих курсов, которые проводятся через интеграцию в высших учебных заведе-ниях.

English

The article elucidates the meaning of a contemporary approach – blended learning which combines online and face-to-face environment. It also investigates the goals and objectives of implementing blended learning in teaching foreign languages and existing courses being delivered through its integration at higher educational establishments.

Author name position Name of organisation
1 Ruzmetova M.. Dotsent UrDU
Name of reference
1 to prepare students to independent productive activities;
Waiting