Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.
Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.
В статье рассматривается значение современного подхода – сме-шанного обучения, которое объединяет онлайн и очное обучение. В нем также исследу-ются цели и задачи внедрения смешанного обучения в обучении иностранным языкам и существующих курсов, которые проводятся через интеграцию в высших учебных заведе-ниях.
The article elucidates the meaning of a contemporary approach – blended learning which combines online and face-to-face environment. It also investigates the goals and objectives of implementing blended learning in teaching foreign languages and existing courses being delivered through its integration at higher educational establishments.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ruzmetova M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | to prepare students to independent productive activities; |