Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган
Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган
Статья посвящена анализу содержания понятия “орфографическая компетенция” в свете общей переориентации оценки результатов образования с поня-тий “грамотность”, “образованность”, “подготовленность”, “общая культура”, “вос-питанность” и др. на понятие “компетенция обучающихся”.
The article is devoted to an analytical review of the process of reorientation of the evaluation of the results of education by the example of the concept “the competence of learners”.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayeva S.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Проект федерального компонента государственного образовательного стандарта общего образования. “Стандарты и мониторинг в образовании”, 2002, №2, c. 17. |