. Ушбу мақолада дарс мақсадини тўғри белгилаш ва уни ташкил қи-лишда креатив ёндашишни амалга ошириш масалалари баён этилган. Ўқув материалини ўзлаштириш жараёнида шахснинг танлаш эркинлиги, ўз фаолияти манбаига онгли реф-лексив муносабат, мақсадга суяниш, қабул қилинган қарорларнинг мақсадга мувофиқлиги-ни аниқлаш каби вазифалар намоён бўлади.
. Ушбу мақолада дарс мақсадини тўғри белгилаш ва уни ташкил қи-лишда креатив ёндашишни амалга ошириш масалалари баён этилган. Ўқув материалини ўзлаштириш жараёнида шахснинг танлаш эркинлиги, ўз фаолияти манбаига онгли реф-лексив муносабат, мақсадга суяниш, қабул қилинган қарорларнинг мақсадга мувофиқлиги-ни аниқлаш каби вазифалар намоён бўлади.
В данной статье рассматриваются такие вопросы по правильной постановке целей и её организации, как креативный подход. Показаны задачи права выбо-ра личности при усвоении учебного материала, сознательное рефлексивное отношение, опора на цель, определение соответствия принимаемых решений целям
This article is devoted to define the content of the course and to use the creative approach to its content, freedom of choice in learning material, reflexive response to the source of their work, to pursue the goal, to determine the conformity of the taken decisions.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Boqiyeva M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Gower B. et al. Action research for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. |