171

. Ушбу мақолада дарс мақсадини тўғри белгилаш ва уни ташкил қи-лишда креатив ёндашишни амалга ошириш масалалари баён этилган. Ўқув материалини ўзлаштириш жараёнида шахснинг танлаш эркинлиги, ўз фаолияти манбаига онгли реф-лексив муносабат, мақсадга суяниш, қабул қилинган қарорларнинг мақсадга мувофиқлиги-ни аниқлаш каби вазифалар намоён бўлади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 24-12-2019
  • Read count 157
  • Date of publication 30-06-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages63-66
Ўзбек

. Ушбу мақолада дарс мақсадини тўғри белгилаш ва уни ташкил қи-лишда креатив ёндашишни амалга ошириш масалалари баён этилган. Ўқув материалини ўзлаштириш жараёнида шахснинг танлаш эркинлиги, ўз фаолияти манбаига онгли реф-лексив муносабат, мақсадга суяниш, қабул қилинган қарорларнинг мақсадга мувофиқлиги-ни аниқлаш каби вазифалар намоён бўлади.

Русский

В данной статье рассматриваются такие вопросы по правильной постановке целей и её организации, как креативный подход. Показаны задачи права выбо-ра личности при усвоении учебного материала, сознательное рефлексивное отношение, опора на цель, определение соответствия принимаемых решений целям

English

This article is devoted to define the content of the course and to use the creative approach to its content, freedom of choice in learning material, reflexive response to the source of their work, to pursue the goal, to determine the conformity of the taken decisions.

Author name position Name of organisation
1 Boqiyeva M.. Dotsent UrDU
Name of reference
1 Gower B. et al. Action research for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1998.
Waiting