350

Ушбу мақолада умумтаълим мактабларининг адабиёт дарсларида эр-такларни таҳлил қилиш жараёнида ўқувчиларни образли фикрлашга ўргатиш ҳақида сўз юритилади. 5-синф ўқув дастурида берилган “Уч оға-ини ботирлар” эртагидаги образ-лар, матндаги образли ифодалар билан алоқадор масалалар ёритилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 25-12-2019
  • Read count 332
  • Date of publication 30-08-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages37-40
Ўзбек

Ушбу мақолада умумтаълим мактабларининг адабиёт дарсларида эр-такларни таҳлил қилиш жараёнида ўқувчиларни образли фикрлашга ўргатиш ҳақида сўз юритилади. 5-синф ўқув дастурида берилган “Уч оға-ини ботирлар” эртагидаги образ-лар, матндаги образли ифодалар билан алоқадор масалалар ёритилади.

Русский

В статье речь идёт о способах обучения образному мышлению учени-ков в процессе анализа сказок на уроках литературы в общеобразовательных школах.  Освещаются задачи, связанные с образами в сказке “Уч ога-ини ботирлар”, образными выражениями текста, данные в учебных планах для учеников 5-го класса

English

The main issue of this article is to teach school children how to think figu-rative thinking while reading literary works. Furthermore, there is discussed the main heroes of fairy tale “Уч оға-ини ботирлар (Three brave brothers)” which is printed in the literature book of grade “5”.

Author name position Name of organisation
1 Pirnazarova M.. Dotsent UrDU
Name of reference
1 Аҳмедов С., Қосимов Б., Қўчқоров Р., Ризаев Ш. Адабиёт. Умумтаълим мактабларининг 5-синфи учун дарслик, 45-бет.
Waiting