Мақола график воситаларни прагматик мақсадни ифодалашнинг асо-сий тури сифатида тадқиқ этишга бағишланган. Хусусан, мақолада график воситалар бадиий матнда муаллифнинг прагматик мақсадини очиб беришда асосий восита сифати-да таҳлил қилинади. Бунда асосий эътиборни график воситаларнинг муаллиф концепту-ал дунёқарашини акс эттириш имкониятини таҳлил қилишга қаратилган
Мақола график воситаларни прагматик мақсадни ифодалашнинг асо-сий тури сифатида тадқиқ этишга бағишланган. Хусусан, мақолада график воситалар бадиий матнда муаллифнинг прагматик мақсадини очиб беришда асосий восита сифати-да таҳлил қилинади. Бунда асосий эътиборни график воситаларнинг муаллиф концепту-ал дунёқарашини акс эттириш имкониятини таҳлил қилишга қаратилган
Статья посвящается представлению графического обозначения, как главного средства выражения прагматической цели. В частности, графические средст-ва литературного текста анализируются в качестве средств, раскрывающих прагмати-ческую цель автора и представляющих возможность для раскрытия концептуального мировоззрения автора.
The article is devoted to the study of graphic means as main type of prag-matic intention. Specifically, it deals with the analysis of graphic means as a tool of revealing pragmatic intention of the writer in the literary text. A special emphasis is placed on the poten-tial of graphic means to represent conceptual world picture of the author.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xakimova M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Galsworthy J. Awakening. Cambridge University Press, p. 227. |