Мақолада ўзбек тижорат рекламасининг асосий тенденциялари ва лексикографияси, реклама маҳсулотлари орқали кириб келган неологизмларнинг ўзбек ада-бий тилида шаклланиши турли хил мисоллар билан лингвистик таҳлил қилинган
Мақолада ўзбек тижорат рекламасининг асосий тенденциялари ва лексикографияси, реклама маҳсулотлари орқали кириб келган неологизмларнинг ўзбек ада-бий тилида шаклланиши турли хил мисоллар билан лингвистик таҳлил қилинган
В статье производится лингвистический анализ узбекской коммер-ческой рекламы и лексикографии, а также примеры неологизмов, вошедших в узбекский литературный язык через рекламную продукцию.
The article provides a linguistic analysis of Uzbek commercial advertising and lexicography, as well as neologisms with various examples included in the Uzbek literary language through advertising products.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayev B.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | http://life-prog.ru/ |