Мазкур илмий мақола олий таълим тизимини ўқув-услубий фаолияти-ни бошқаришда инновацион ёндашувнинг назарий ва амалий масалaларига бағишланиб, ўқув жараёнига инновацион педагогик технологияларни жорий этиш хусусиятлари, улар-нинг мазмун-моҳияти, аҳамияти каби масалаларни ўз ичига олган.
Мазкур илмий мақола олий таълим тизимини ўқув-услубий фаолияти-ни бошқаришда инновацион ёндашувнинг назарий ва амалий масалaларига бағишланиб, ўқув жараёнига инновацион педагогик технологияларни жорий этиш хусусиятлари, улар-нинг мазмун-моҳияти, аҳамияти каби масалаларни ўз ичига олган.
Данная статья посвящена теоретическим и практическим примерам инновационного подхода в управлении методикой преподавания системы высшего образо-вания, в том числе особенностям внедрения инновационных педагогических технологий в образовательный процесс, их содержанию и значению.
This article is devoted to the theoretical and practical examples of innovation approach in the management of the teaching methodology of the higher education system, inclu-ding the features of introducing innovative pedagogical technologies in the educational process, their content and significance.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Rahmonov N.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “2017–2021 йилларда Ўзбекистон Рес-публикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли фармони (www.lex.uz). |