216

Ушбу  илмий  мақола  олимпизмнинг  назарий  ва  илмий 
асосларини,  халқаро  ва  миллий  олимпия  академиялари  ўқувчи  ёшлар  таълим 
жараёнида,  дарс  ва  дарсдан  ташқари  машғулотларда  билим,  қўникма  ва 
малакаларни  шакллантириш  ташвиқот  қилиш  ҳамда  ўрганиш  учун  тавсиялар 
берилган. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system30-12-2019
  • Read count198
  • Date of publication10-09-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages156-160
Tags
Ўзбек

Ушбу  илмий  мақола  олимпизмнинг  назарий  ва  илмий 
асосларини,  халқаро  ва  миллий  олимпия  академиялари  ўқувчи  ёшлар  таълим 
жараёнида,  дарс  ва  дарсдан  ташқари  машғулотларда  билим,  қўникма  ва 
малакаларни  шакллантириш  ташвиқот  қилиш  ҳамда  ўрганиш  учун  тавсиялар 
берилган. 

Tags
Русский

Данная  статья  раскрывает  теоритические  и  практические 
основы олимпизма, роль международной и национальной олимпийской академии  в 
обучении,  пропаганды  и  рекомендации  для  применения  в  системе  образования  в 
урочных и неурочных занятиях для учащихся и молодёжи в процессе формирования 
знаний, умений и навыков. 

Tags
English

This  article  breaks  the  theoretical  and  practical  foundations  of 
olympism  and  the  role  of  international  and  national  Olympic  academy  in  teaching 
propaganda and recommendations for application in the education system in lesson and 
time lesson for students and young people in the process of forming knowledge and skills. 

Tags
Author name position Name of organisation
1 Boyboboyev B.. Namdu
2 Ismoilov T.. Namdu
3 Abdullayev D.. Namdu
Name of reference
1 Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Жисмоний тарбия ва оммавий спортни янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2017 йил 3 июндаги ПҚ-3031-сонли қарори.
2 Баринов С. Проблемы олимпийского образования в деятельности МОА / Баринов С. // Всемирные юношеские игры под патронатом Международного олимпийского комитета: материалы Междунар. форума «Молодежь – Наука – Олимпизма» под патронатом Всемирного совета физического воспитания и спортивной науки, 14-18 июля 1998 г., Москва. – М.: Сов. спорт, 1998. – С. 51-53.
3 Кубертен П. Ода спорту. – М.: ФиС, 1987. – 57 с. 4. Олимпия билим асослари: (Умумтаълим мактаблари, касб-ҳунар коллежлари ва академик лицейлар учун ўқув қўлланма) / Муаллифлар: А.Қ.Ҳамрақулов, Т.Т.Юнусов, Э.К.Шатерников ва бошқ.; С.С.Рўзиевнинг умумий тахрири остида. – Т.: “Шарқ”, 2002. – 96 б.
4 Родиченко B.C., Столяров В.И. Идеология и олимпийское образование // Теория и практика физической культуры. - 1996. -№6. С. 2-7.
5 Muller N. Die Olympische Idee Pierre de Coubertin und Carl Diem in ihrer Auswirkung auf die IOA / N. Muller // Graz, 1975. – Doc. Dissertation.
6 Neverkovich Sergei. Methods of Olympic Education // IOA. Report of the 27th Session. - Lausanne, 1988.- P. 172-176.
7 Rodichenko Vladimir. Olympic Education: Diversity of National Models, but Global Imperative: A Paper Presented to the 3rd International Congress on Olympic Sport, Warsaw, September, 1999. - 5 p.
Waiting