Мазкур мақола университетларда чет тилларни ўқитишнинг турли методларига бағишланади. Бевосита ўқитиш методи, грамматика-таржима усули, ау-диовизуал ўқитиш, аудиолингуал ўқитиш ва коммуникатив методларга алоҳида аҳамият берилади. Хусусан, олий таълимда чет тилларини ўрганишнинг бир қанча методлари мав-жуд бўлиб, улар ҳар бирининг ўзига хос хусусиятлари мавжуд, уларнинг айримлари кенг тарқалган ва уларга талаб катта бўлса, айримлари эса, аксинча. Бу мақолада талабалар инглиз тили ўрганиши учун зарур асосий методлари муҳокама қилинади.
Мазкур мақола университетларда чет тилларни ўқитишнинг турли методларига бағишланади. Бевосита ўқитиш методи, грамматика-таржима усули, ау-диовизуал ўқитиш, аудиолингуал ўқитиш ва коммуникатив методларга алоҳида аҳамият берилади. Хусусан, олий таълимда чет тилларини ўрганишнинг бир қанча методлари мав-жуд бўлиб, улар ҳар бирининг ўзига хос хусусиятлари мавжуд, уларнинг айримлари кенг тарқалган ва уларга талаб катта бўлса, айримлари эса, аксинча. Бу мақолада талабалар инглиз тили ўрганиши учун зарур асосий методлари муҳокама қилинади.
Статья посвящается различным методам обучения иностранным языкам в университетах. Особый упор дается на следующие методы: традиционный ме-тод, метод на основе грамматики, аудиовизуальный, аудиоречевые методы, а также коммуникативный метод обучения. В настоящее время существуют различные методы обучения иностранному языку в высших учебных заведениях и каждый из них имеет оп-ределенную особенность, некоторые из них очень популярны и востребованы, а осталь-ные менее популярны. В этой статье обсуждаются основные методы в обучении англий-ского языка для студентов.
The article is devoted to various methods of teaching foreign languages at universities. Particular attention is paid to the following methods: the direct method, grammar-translation, audio-visual, audio lingual and communicative methods. Currently, there are many methods of learning a foreign language in higher education and each of them has certain fea-tures, some have greater popularity and demand while some have less. This article will discuss the main methods for students to learn English.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xakimova M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | allows to diversify the general education program and interest students. |