Ушбу мақолада тарихий билим орқали идрок қилинган маданий мерос ўзида катта маънавий қудратни, бойликни, истеъдодни намоён қилиши келтирилган. Шу-нингдек, ўзликни англаш, миллий тикланиш зарурияти тарихни билиш аждодлари мероси-дан баҳраманд бўлиш ўтмиш-бугун-келажак формуласида ўзини қайта қуришга сафарбар этишда намоён бўлаётгани мақолада алоҳида таъкидланган.
Ушбу мақолада тарихий билим орқали идрок қилинган маданий мерос ўзида катта маънавий қудратни, бойликни, истеъдодни намоён қилиши келтирилган. Шу-нингдек, ўзликни англаш, миллий тикланиш зарурияти тарихни билиш аждодлари мероси-дан баҳраманд бўлиш ўтмиш-бугун-келажак формуласида ўзини қайта қуришга сафарбар этишда намоён бўлаётгани мақолада алоҳида таъкидланган.
. В статье исследуется культурное наследие, постигнутое историчес-кими знаниями, то есть духовная сила, сокровище, мастерство. А также самосознание, необходимость национального реформирования, познания истории, изучения нравствен-ного наследия предков подчеркиваются как самовосстановление в формуле «прошлое-нас-тоящее-будущее».
In the article, cultural heritage comprehended by historical knowledge, that appears spiritual power, treasure, skill, was researched. And also self-conscience, a need for na-tional reforming, knowing history, studying ancestors’ moral heritage are emphasized as a self-reconstruction in the past-present-future formula.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Qaxxorov P.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Бекмуродов М. Ўзбекистонда жамоатчилик фикри. –Т.: Фан, 1999. –Б. 227. |