Tadqiqot maqsadi 3D grafik va animatsiya bilan ishlash imkonini beradigan 3Ds MAX dasturi vositalar toʻplamini oʻrganishdan iborat edi. Buning uchun biz turli xil murak-kablik modellarini yaratishga imkon beruvchi modellashtirishda yoritish usullarini tekshirdik. Maqolada global yorugʻlik masalalari muhokama qilingan, bu bilan siz simulatsiya qilingan ha-qiqiy dunyo effektlari bilan zarralar simulatsiyasi yaratishingiz mumkin
Tadqiqot maqsadi 3D grafik va animatsiya bilan ishlash imkonini beradigan 3Ds MAX dasturi vositalar toʻplamini oʻrganishdan iborat edi. Buning uchun biz turli xil murak-kablik modellarini yaratishga imkon beruvchi modellashtirishda yoritish usullarini tekshirdik. Maqolada global yorugʻlik masalalari muhokama qilingan, bu bilan siz simulatsiya qilingan ha-qiqiy dunyo effektlari bilan zarralar simulatsiyasi yaratishingiz mumkin
Целью исследования являлось рассмотрение набора инструментов про-граммы 3Ds MAX, позволяющих работать с 3D графикой и анимацией. Для этого были исследованы методы освещения в моделировании, позволяющие создавать различные по сложности модели. В статье рассмотрены глобальные освещения, с помощью которых можно создавать симуляции частиц с имитацией эффектов реального мира, создавать и разрывать связи между частицами, и сталкивать частицы друг с другом и с другими объектами.
The purpose of the study was to examine a set of tools of 3Ds MAX that allow working with 3D graphics and animation. To do this, we investigated the lighting methods in mo-deling, allowing us to create models of different complexity. The article discusses global illumi-nation, with which you can create particle simulations with simulated real world effects, create and break bonds between particles and collide particles with each other and with other objects
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xudoyberganov T.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Буланкина Н.Е., Асеев А.А. Основы формирования культурологической компетенции учителя. “Сибирский учитель”, 2000, №5, с. 40 – 43. |