Ушбу мақолада акмелингвистик билимларнинг принциплари ва улардан тиббиёт талабаларига чет тилларини ўргатишда фойдаланиш ҳақида сўз боради. Ало-қа маданияти, талабаларнинг тиббий нутқини шакллантириш, шунингдек, “келгуси ши-фокорнинг профессионал нутқ маданияти” орқали шахсий “акме”га эришиш йуллари, касбий нутқ фаолиятида юксакликка эришиш йўллари тадқиқ қилинади.
Ушбу мақолада акмелингвистик билимларнинг принциплари ва улардан тиббиёт талабаларига чет тилларини ўргатишда фойдаланиш ҳақида сўз боради. Ало-қа маданияти, талабаларнинг тиббий нутқини шакллантириш, шунингдек, “келгуси ши-фокорнинг профессионал нутқ маданияти” орқали шахсий “акме”га эришиш йуллари, касбий нутқ фаолиятида юксакликка эришиш йўллари тадқиқ қилинади.
В данной статье рассматриваются принципы акмелингвистической компетентности и использование их при обучении студентов-медиков иностранным языкам. Способы достижения личностного «акме» через культуру общения, формирова-ние врачебной речи студента, а также «профессионально-речевую культуру будущего врача», достижение вершин в профессиональной речевой деятельности.
This article discusses the principles of acmelinguistic competence and their use in teaching students foreign languages in a non-philological university. Ways to achieve personal “acme” through the culture of communication, the formation of the medical speech of the student, as well as the “professional-speech culture of the future doctor”, reaching the heights in the professional speech activity were investigated.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Dzugayeva Z.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Azimov Y. Husnixat va uni oʻqitish usuliyoti. Buxoro, 2008, 7-bet. |