Ушбу мақолада компетенциявий ёндашув асосида бўлажак амалий санъат ўқитувчиларини тайёрлаш тизимини такомиллаштиришнинг методик жиҳатла-ри ҳақида сўз боради. Муаллиф томонидан ўқитувчининг касбий компетенцияси таърифи келтирилган ҳамда амалий санъат ўқитувчисининг асосий компетенциялари муҳокама қилинган. Шунингдек, амалий санъат ўқитувчисининг касбий компетенциялар схемаси ҳам тақдим этилган.
Ушбу мақолада компетенциявий ёндашув асосида бўлажак амалий санъат ўқитувчиларини тайёрлаш тизимини такомиллаштиришнинг методик жиҳатла-ри ҳақида сўз боради. Муаллиф томонидан ўқитувчининг касбий компетенцияси таърифи келтирилган ҳамда амалий санъат ўқитувчисининг асосий компетенциялари муҳокама қилинган. Шунингдек, амалий санъат ўқитувчисининг касбий компетенциялар схемаси ҳам тақдим этилган.
. В данной статье рассматриваются методологические аспекты совер-шенствования системы подготовки будущих учителей прикладного искусства на основе компетентного подхода. Автором дано определение профессиональной компетентности учителя, а также обсуждаются основные компетенции учителя прикладного искусства. Также предоставлена схема компетенций специалиста по декоративно-прикладному ис-кусству.
In this article, there were discussed the methodological aspects of improving the system of training future teachers of applied art based on a competent approach. The author defines professional competence of a teacher, and also discusses the main competencies of teachers of applied art. Also, there was offered the competence scheme of the specialist in deco-rative and applied arts.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Gulyamov K.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Бакалавриат таълим йўналишлари «Педагогика соҳаси» Давлат таълим стандарти, 110000 – Педагогика таъ-лим соҳаси бакалавриат таълим йўналишлари ва магистратура мутахассисликларининг малака талаблари. |