Ushbu maqola umumiy oʻrta ta’lim sinflari oʻquvchilariga vatan va vatan-parvarlik tushunchalari haqida tushuncha berishga bagʻishlangan. Shuningdek, unda Vatan konseptining maktab darsliklari va boshqa adabiyotlardagi tahlili koʻrsatilgan.
Ushbu maqola umumiy oʻrta ta’lim sinflari oʻquvchilariga vatan va vatan-parvarlik tushunchalari haqida tushuncha berishga bagʻishlangan. Shuningdek, unda Vatan konseptining maktab darsliklari va boshqa adabiyotlardagi tahlili koʻrsatilgan.
Статья посвящена вопросам формирования понятия Родина и патрио-тизм в сознании учащихся средних школ. Анализируется концепт «Родина» в школьных учебниках и другой литературе.
The article is dedicated to the concept of school students about motherland and patriotism. Also it includes the analysis of the concept of homeland on the school textbooks and other literatures.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Musulmonova K.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Светоносова Т.А. ¬Когнитивная лингвистика и лингвокультурология: ¬черты и различия¬. ¬Филологические науки в МГИМО. ¬Сборник науч-¬трудов. ¬№16¬31 (М., “Университет”, 1998, c. 28–35: Иванцова Е.В. О терми-не ¬“языковая личность истоки+¬проблемы” перспективы использования¬.¬ Вестник Томского государственного университета.¬ Филология,¬ №3,¬ 2000, c. 13–21: Надёжкин А.М.¬ «Закат½¬концепта¬. Вестник Нижегородского университета им. ¬Н.И.Лобачевского, ¬№5¬1, 2003, с. 341–343; Сайидраҳимова Н., Қобулова У. Лингвокульту-рология ¬– ¬¬тилшуносликнинг алоҳида соҳаси. “¬Ўзбек тили ва адабиёти”, 2004,¬ 3-сон, ¬76–80-бетлар. |