Мақолада чет тилини ўқитишда олий таълим муасссасалари талаба-ларининг социолингвистик компетенциясини мукаммаллаштириш жараёнини ташкил қи-лиш ва ўтказишдаги асосий ҳолатлар келтирилган. Ушбу жараённинг самарадорлиги ил-мий жиҳатдан асосланган тил ўқитиш бўйича топшириқ ва машқлар тизимини методик жиҳатдан тўғри ташкиллаштирилганлиги ва олиб борилишини кўрсатиб беради
Мақолада чет тилини ўқитишда олий таълим муасссасалари талаба-ларининг социолингвистик компетенциясини мукаммаллаштириш жараёнини ташкил қи-лиш ва ўтказишдаги асосий ҳолатлар келтирилган. Ушбу жараённинг самарадорлиги ил-мий жиҳатдан асосланган тил ўқитиш бўйича топшириқ ва машқлар тизимини методик жиҳатдан тўғри ташкиллаштирилганлиги ва олиб борилишини кўрсатиб беради
В статье представлены основные положения организации и проведе-ния процесса совершенствования социолингвистической компетенции у студентов выс-ших образовательных учреждений при обучении иностранному языку. Эффективность данного процесса зависит от методически грамотной организации и проведения обучения на основе научно обоснованной системы учебно-языковых заданий и упражнений. Эффек-тивность данного процесса зависит от методически грамотной организации и проведе-ния обучения на основе научно обоснованной системы учебно-языковых заданий и упраж-нений
The article presents the main aspects of the organization and conduct of the process of improving the socio-linguistic competence of higher educational institutions’ students in teaching a foreign language. The effectiveness of this process depends on methodologically appropriate organization and conduction of teaching on the base of scientifically proved system of language-learning tasks and exercises.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ziyayeva S.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Захарова К.А. Комплекс методических средств для формирования социолингвистической компетенции ба-калавров. Известия ВГПУ, №9 (122), 2017, с. 13. |