363

Ушбу мақолада оилавий тадбиркорликнинг ижтимоий-иқтисодий му-носабатлар тизимидаги ўрни таҳлил қилинган бўлиб, ушбу жараёнда кичик бизнес ва тадбиркорликни кенгайтириш ва яна-да ривожлантириш учун бизнеснинг янги ташкилий-ҳуқуқий шакли сифатида оилавий бизнес, яъни “Ҳар бир оила – тадбиркор” концепцияси ва унинг ижтимоий-иқтисодий моҳияти ёритиб берилади.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system06-01-2020
  • Read count334
  • Date of publication31-08-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages16-19
Ўзбек

Ушбу мақолада оилавий тадбиркорликнинг ижтимоий-иқтисодий му-носабатлар тизимидаги ўрни таҳлил қилинган бўлиб, ушбу жараёнда кичик бизнес ва тадбиркорликни кенгайтириш ва яна-да ривожлантириш учун бизнеснинг янги ташкилий-ҳуқуқий шакли сифатида оилавий бизнес, яъни “Ҳар бир оила – тадбиркор” концепцияси ва унинг ижтимоий-иқтисодий моҳияти ёритиб берилади.

Русский

Эта статья исследует роль семейного бизнеса в системе социально-экономических отношений, в которых понятие семейного бизнеса рассматривается как новая организационно-юридическая форма бизнеса, освещается  понятие “Каждая семья предприниматель” и ее социально-экономическая сущность и роль для расширения и дальнейшего развития малого бизнеса и предпринимательства.

English

This article examines the role of family business in the system of socio-eco-nomic relations, in which the concept of family business as the new organizational-legal form of business, i.e. the concept of “Every family is an entrepreneur” and its socio-economic essence, for the expansion and further development of small business and entrepreneurship will be illu-minated.

Author name position Name of organisation
1 Davletov J.B. Dotsent UrDU
Name of reference
1 Шарифхўжаев М. Ўзбекистонда очиқ фуқаролик жамиятининг шаклланиши. Т., “Шарқ”, 2003, 284-бет.
Waiting