Ушбу мақолада оилавий тадбиркорликнинг ижтимоий-иқтисодий му-носабатлар тизимидаги ўрни таҳлил қилинган бўлиб, ушбу жараёнда кичик бизнес ва тадбиркорликни кенгайтириш ва яна-да ривожлантириш учун бизнеснинг янги ташкилий-ҳуқуқий шакли сифатида оилавий бизнес, яъни “Ҳар бир оила – тадбиркор” концепцияси ва унинг ижтимоий-иқтисодий моҳияти ёритиб берилади.
Ушбу мақолада оилавий тадбиркорликнинг ижтимоий-иқтисодий му-носабатлар тизимидаги ўрни таҳлил қилинган бўлиб, ушбу жараёнда кичик бизнес ва тадбиркорликни кенгайтириш ва яна-да ривожлантириш учун бизнеснинг янги ташкилий-ҳуқуқий шакли сифатида оилавий бизнес, яъни “Ҳар бир оила – тадбиркор” концепцияси ва унинг ижтимоий-иқтисодий моҳияти ёритиб берилади.
Эта статья исследует роль семейного бизнеса в системе социально-экономических отношений, в которых понятие семейного бизнеса рассматривается как новая организационно-юридическая форма бизнеса, освещается понятие “Каждая семья – предприниматель” и ее социально-экономическая сущность и роль для расширения и дальнейшего развития малого бизнеса и предпринимательства.
This article examines the role of family business in the system of socio-eco-nomic relations, in which the concept of family business as the new organizational-legal form of business, i.e. the concept of “Every family is an entrepreneur” and its socio-economic essence, for the expansion and further development of small business and entrepreneurship will be illu-minated.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Davletov J.B. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Шарифхўжаев М. Ўзбекистонда очиқ фуқаролик жамиятининг шаклланиши. Т., “Шарқ”, 2003, 284-бет. |