Мақолада замонавий ўзбек ҳикоялари мисолида бадиий деталнинг на-зарий хусусиятлари таҳлил этилган. Бадиий деталнинг ҳикоя структурасидаги поэтик вазифаси ёритилиб, унинг шакллари тасниф қилинган. Н.Эшонқулнинг “Эволюция” ва “Баҳоуддиннинг ити” ҳикоялари қиёсий аспектда тадқиқ этилган.
Мақолада замонавий ўзбек ҳикоялари мисолида бадиий деталнинг на-зарий хусусиятлари таҳлил этилган. Бадиий деталнинг ҳикоя структурасидаги поэтик вазифаси ёритилиб, унинг шакллари тасниф қилинган. Н.Эшонқулнинг “Эволюция” ва “Баҳоуддиннинг ити” ҳикоялари қиёсий аспектда тадқиқ этилган.
В данной статье на примере узбекских рассказов анализируются тео-ретические особенности художественной детали. Освещается поэтическая функция ху-дожественной детали в структуре рассказа, а также классифицируются её формы. Ис-следованы в сопоставительном аспекте такие рассказы Н.Эшонкула, как “Эволюция” и “Пёс Бахоуддина”.
This article analyzes the theoretical features of artistic detail using the exam-ple of Uzbek stories. The poetic function of artistic detail in the structure of the story is highligh-ted, and its forms are classified. Such essays of N.Eshonkul as “Evolution” and “Dog of Baho-uddin” are investigated in a comparative aspect.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xamrayev K.. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | А.Н.Николюкин. Литературная энциклопедия терминов и понятий. Москва, 2001, 220-бет. |