Мазкур мақолада мулоқотга оид бир масала, жумладан, француз тил-ни тинглаб қабул қилиш муаммоси ёритиб берилган. Тадқиқ этилаётган мулоқот шакли-нинг ҳам жамоавий, ҳам хусусий даражалари мавжуд. Чет тили таълимини тадқиқ этиш доирасида француз нутқининг мазкур турини ўрганиш зарур.
Мазкур мақолада мулоқотга оид бир масала, жумладан, француз тил-ни тинглаб қабул қилиш муаммоси ёритиб берилган. Тадқиқ этилаётган мулоқот шакли-нинг ҳам жамоавий, ҳам хусусий даражалари мавжуд. Чет тили таълимини тадқиқ этиш доирасида француз нутқининг мазкур турини ўрганиш зарур.
Данная статья освещает вопросы процесса восприятия французской речи, в частности, на заключительном этапе, где наступает полное понимание. Здесь произведен отбор аспектов, которые определяют понимание иностранной речи, а также специфические способы понимания, в частности французской речи.
This article deals with perception of a foreign language, particularly French language. The main focus is given to the last stage of listening comprehension where understan-ding is realized. In the article the important aspects concerning listening comprehension of a foreign language are touched upon.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Davronova Z.B. | Dotsent | UrDU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ninio Jacques. L’empreinte des sens: la raison perceptive. Paris, Odile Jacob, 2009, 145 p. |