Ҳар қандай устоз-мураббий қўлида шуғулланаётган
спортчиларнинг психологиясини урф-одатини тўлиқ билмаслиги мумкин. Бу
камчиликни тўлдириш учун ота-оналар билан самимий мулоқот бўлиши керак, акс
ҳолда ўсиб-ривожланиб, спорт сирларини ўрганаётган спортчини тарбиялаш
муаммолари содир бўлади. Мазкур ишда шу хусусда амалий тавсиялар берилган..
Ҳар қандай устоз-мураббий қўлида шуғулланаётган
спортчиларнинг психологиясини урф-одатини тўлиқ билмаслиги мумкин. Бу
камчиликни тўлдириш учун ота-оналар билан самимий мулоқот бўлиши керак, акс
ҳолда ўсиб-ривожланиб, спорт сирларини ўрганаётган спортчини тарбиялаш
муаммолари содир бўлади. Мазкур ишда шу хусусда амалий тавсиялар берилган..
Тренеру не всегда удаётся полностью изучить характер,
личностные качества спортсмена, обычаи и традиции в его семье. Чтобы
восполнить этот недостаток тренеру необходимо часто общаться с его
родителями. В данной работе даны советы в данном направлении
Any coach or trainer may not fully understand the psychology of an athlete.
In order to fill this gap, it is necessary to sincerely communicate with parents, in this
paper, advice on how to raise and train female athletes.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abduraxmonov M.. | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ярашев Қ.Д. Жисмоний тарбия ва спортни бошқариш. – Т: Абу Али Ибн Сино, 2002. |
2 | Болалалар спортини ривожлантиришга бағишланган Респблика илмий-амалий анжуман материаллари. Фарғона, 2003. |
3 | Афанасьев Ю.А., Куликов Ю.А. Саломатлиқ алифбоси – Т.: Абу Али Ибн Сино, 1993. |
4 | «Ахборот педагогик технологиялар асосида ўқув жараёнини такомиллаштиришнинг долзарб муаммолари» мавзусидаги минтақави йилмий- методик конференция. – Самарқанд, 2006. |
5 | Обидов А.О., Новиков Ю.В. Соғлигимизўзқўлимизда. – Тошкент: Медицина, 1989. |