196

Ҳар  қандай  устоз-мураббий  қўлида  шуғулланаётган 
спортчиларнинг  психологиясини  урф-одатини  тўлиқ  билмаслиги  мумкин.  Бу 
камчиликни тўлдириш учун ота-оналар билан самимий мулоқот бўлиши керак, акс 
ҳолда  ўсиб-ривожланиб,  спорт  сирларини  ўрганаётган  спортчини  тарбиялаш 
муаммолари содир бўлади. Мазкур ишда шу хусусда амалий тавсиялар берилган.. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system09-01-2020
  • Read count183
  • Date of publication10-09-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages187-190
Tags
Ўзбек

Ҳар  қандай  устоз-мураббий  қўлида  шуғулланаётган 
спортчиларнинг  психологиясини  урф-одатини  тўлиқ  билмаслиги  мумкин.  Бу 
камчиликни тўлдириш учун ота-оналар билан самимий мулоқот бўлиши керак, акс 
ҳолда  ўсиб-ривожланиб,  спорт  сирларини  ўрганаётган  спортчини  тарбиялаш 
муаммолари содир бўлади. Мазкур ишда шу хусусда амалий тавсиялар берилган.. 

Tags
Русский

Тренеру  не  всегда  удаётся  полностью  изучить  характер, 
личностные  качества  спортсмена,  обычаи  и  традиции  в  его  семье.  Чтобы 
восполнить  этот  недостаток  тренеру  необходимо  часто  общаться  с  его 
родителями. В данной работе даны советы в данном направлении

Tags
English

 Any coach or trainer may not fully understand the psychology of an athlete. 
In order to fill this gap, it is necessary to sincerely communicate with parents, in this 
paper, advice on how to raise and train female athletes. 

Tags
Author name position Name of organisation
1 Abduraxmonov M.. Namdu
Name of reference
1 Ярашев Қ.Д. Жисмоний тарбия ва спортни бошқариш. – Т: Абу Али Ибн Сино, 2002.
2 Болалалар спортини ривожлантиришга бағишланган Респблика илмий-амалий анжуман материаллари. Фарғона, 2003.
3 Афанасьев Ю.А., Куликов Ю.А. Саломатлиқ алифбоси – Т.: Абу Али Ибн Сино, 1993.
4 «Ахборот педагогик технологиялар асосида ўқув жараёнини такомиллаштиришнинг долзарб муаммолари» мавзусидаги минтақави йилмий- методик конференция. – Самарқанд, 2006.
5 Обидов А.О., Новиков Ю.В. Соғлигимизўзқўлимизда. – Тошкент: Медицина, 1989.
Waiting