Ушбу маролада бошлангич синф уруБчиларининг она тилидаги матнларни уриб тушуниш куникмаларини шакллантириш, уларнинг интеллектуал
ривожланишига хизмат рилувчи омиллар хамда урувчиларнинг билим даражаларини урганиш масаласи PIRLS мисолида ёритиб берилган. Миллий таълим
тизимини ислох рили т , таълим мазмунини, педагог кадрлар тайёрлаш ва уларни малакасини ошириш дастурларини такомиллаштириш хамда мутахассислар
томонидан дарсликларнинг янги авлодини яратиш бугунги кунда давлатимизда олиб борилаётган изчил ислохотларнинг ажралмас рисмидир.
Ушбу маролада бошлангич синф уруБчиларининг она тилидаги матнларни уриб тушуниш куникмаларини шакллантириш, уларнинг интеллектуал
ривожланишига хизмат рилувчи омиллар хамда урувчиларнинг билим даражаларини урганиш масаласи PIRLS мисолида ёритиб берилган. Миллий таълим
тизимини ислох рили т , таълим мазмунини, педагог кадрлар тайёрлаш ва уларни малакасини ошириш дастурларини такомиллаштириш хамда мутахассислар
томонидан дарсликларнинг янги авлодини яратиш бугунги кунда давлатимизда олиб борилаётган изчил ислохотларнинг ажралмас рисмидир.
В данной статье рассматриваются навыки чтения в младших классах на базе PIRLS. Автор раскрывает понятие PIRLS, представляет результаты внедрения
данного модуля учащихся в младших классах. Так как современный человек все чаще включается в поисковую, творческую деятельность, а это возможно при
наличии различных умений, формирование которых начинается в начальной школе. В этот период максимально активно развивается интеллектуальная сфера ребенка, происходит перемена ведущего вида деятельности, увеличиваются потребности в самовыражении.
This article discusses reading skills in elementary grades based on PIRLS. The author reveals the concept of PIRLS, presents the results of the implementation of this module
of students in elementary grades. Since modern people are increasingly involved in search and creative activities, and this is possible with various skills, the formation of
which begins in elementary school. During this period, the child's intellectual sphere is developing as actively as possible, the leading type of activity is changing, the need for
self-expression is increasing.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ikanova L.S. | Чет тиллар кафедраси уршувчиси | Узбекистон халраро ислом академияси |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Мирзиёев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халримиз билан бирга рурамиз. Т.: "Узбекйcтон"2017 486 бет. |
2 | 2. 2017-2021 йилларда Узбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йуналиши буйича Харакатлар стратегияси. Узбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947 сонли Фармони. |
3 | 3. Мирзиёев Ш.М. "Китоб махсулотларини чоп этиш ва тарратиш тизимини ривожлантириш, китоб мутолааси ва китобхонлик маданиятини ошириш хамда таргибот рили т буйича комиссия тузиш тугрисида"ги фармойиш. 2017 йил 12 январь. |
4 | 4. Жумаев М.Э., Юлдашева М.Ю., Мингбаева Б.У., Маматова Г.А., Левкина М.Ф. "Бошлангич таълимни урити т д а замонавий ёндашувлар ва инновациялар" методик услубий рулланма - Т.: 2018 й. |
5 | 5. Baker, L., & Scher, D. (2002). Beginning readers' motivation for reading in relation to parental beliefs and home reading experiences. Reading Psychology, 23(4), 239-269. |
6 | 6. Howie, S. (2007). South Africa. Inna V.S Mullis, M.O. Martin, A.M. Kennedy, & K.L. Trong (Eds.), PIRLS 2006 encyclopedia: A guide to reading education in the forty PIRLS 2006 countries (pp. 381-392). Chestnut Hill, MA: Boston College. |
7 | 7. Ina V.S. Mullis, Michael O. Martin, Ann M. Kennedy, Kathleen L. Trong, and Marian Sainsbury. PIRLS 2011 Assessment Framework. TIMSS & PIRLS International Study Center Lynch School of Education, Boston College. 2011. |
8 | 8. Mullis, I.V.S., Martin, M.O., & Gonzalez, E.J. (2004). International achievement in the processes of reading education: Results from PIRLS 2001 in 35 countries. Chestnut Hill, MA: Boston College. |