Аннотация: Мақолада хорижий тилни ўқитишда замонавий педагогик технологиялардан унумли фойдаланиш усуллари ёритилди. Хорижий тилни ўргатишда амалий машғулотларда янги педагогик технологиялардан фойдаланиш ўзининг ижобий натижаларини кўрсатмоқда. Янги педагогик усуллардан фойдаланиш нафақат талабаларга, балки ўқитувчига ҳам таълим бериш жараёнини енгиллаштириб бермоқда. Ҳар бир усул белгиланган муайян мақсадни ечишда ўз ўрнида ишлатилса, у шубҳасиз фаолдир. Педагогик технологиялар талабалар фаоллигининг юқори даражасини таъминлаш асосида олдиндан белгиланган мақсадга эришишга қаратилган.
Аннотация: Мақолада хорижий тилни ўқитишда замонавий педагогик технологиялардан унумли фойдаланиш усуллари ёритилди. Хорижий тилни ўргатишда амалий машғулотларда янги педагогик технологиялардан фойдаланиш ўзининг ижобий натижаларини кўрсатмоқда. Янги педагогик усуллардан фойдаланиш нафақат талабаларга, балки ўқитувчига ҳам таълим бериш жараёнини енгиллаштириб бермоқда. Ҳар бир усул белгиланган муайян мақсадни ечишда ўз ўрнида ишлатилса, у шубҳасиз фаолдир. Педагогик технологиялар талабалар фаоллигининг юқори даражасини таъминлаш асосида олдиндан белгиланган мақсадга эришишга қаратилган.
Аннотация: В статье анализируется, как использовать современные педагогические технологии в преподавании иностранных языков. Использование новых педагогических технологий в практике преподавания иностранных языков дает положительные результаты. Использование новых педагогических методов облегчает процесс обучения не только студентов, но и преподавателей. Если каждый метод используется на своем месте для решения конкретной цели, он, безусловно, активен. Педагогические технологии направлены на достижение заранее поставленной цели, основанной на высоком уровне активности студентов.
Annotation: The article analyzes how to use modern pedagogical technologies in teaching foreign languages. The use of new pedagogical technologies in the practice of teaching foreign languages gives positive results. The use of new pedagogical methods facilitates the learning process not only of students, but also of teachers. If each method is used in its place to solve a specific goal, it is certainly active. Pedagogical technologies are aimed at achieving a predetermined goal based on a high level of student activity.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ikromxonova F.I. | тиллар кафедраси мудири | Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Крюченко И.И. Экспериментальное исследование путей развития умений и навыков при обучении иностранным языкам студентов неязыковых вузов. Автореф. дис. канд. пед. наук. М., 1969. |
2 | 2. Морозова И.Д. Обучение устной иноязычной речи: Учебное пособие. Иваново, 1998. |
3 | 3. Серова Т.С. Об экспериментальном исследовании взаимосвязи развития навыков чтения и устной речи на первом этапе в техническом вузе// Вопросы филологии и методики преподавания иностранного языка: Сб. науч. трудов. Пермь, 1969. – № 61. |
4 | 4. Plassard F. Lire pour traduire. – Paris : Presses, Sorbonne Nouvelle, 2007. |