177

Ушбу мақолада фалсафани фқитиш жаражнида фанлараро жндашувдан 
фойдаланишнинг долзарблиги фалсафий тацлил этилган. Муаллиф, бу мақолада фалсафа 
ва фаннинг фзаро алоқадорлиги масаласига эътиборни қаратган. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-02-2020
  • Read count 167
  • Date of publication 10-06-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages185-192
Ўзбек

Ушбу мақолада фалсафани фқитиш жаражнида фанлараро жндашувдан 
фойдаланишнинг долзарблиги фалсафий тацлил этилган. Муаллиф, бу мақолада фалсафа 
ва фаннинг фзаро алоқадорлиги масаласига эътиборни қаратган. 

Русский

В  данной  статье  анализируется  актуальности  использовании 
междисчиплинарного  подхода  при  преподавание  философии.  Автор  этой  статьи 
обратил внимание на вопрос связи философии и науки. 

English

In  this  article  analyzedthe  relevance  of  using  an  interdisciplinary  approach 
during  the  teaching of philosophy. The author of  this article paid attention  to  the points of  the 
connection of philosophy and science. 

Author name position Name of organisation
1 Botirova S.Y. Namdu
Name of reference
1 Uspenskiy V. A. Teorema Gyodelya o nepolnote i chetqre dorogi, veduo’ie k ney // Letnyaya shkola «Sovremennaya matematika». — Dubna: 2007.B.62
2 Abdullaeva M.N, Globallashuv va axborotlashuv jarayonlarining фziga xos xususiyatlari., “NOSHIR” nashriyoti 2008. B.22.
3 Қurbonova L.A. Ijodiy tafakkurning falsafiy-metodologik taцlili: Fals.fan. nomz. ... Avtoref.-Toshkent, 2007. B.12.
4 SHishkov I.Z. V poiskax novoy ratsionalg’nosti: Filosofiya kriticheskogo razuma Izd.2 Monografiya Yeditorial URSS 2010. S.400.
5 Guboglo.M.N.Mejdistsiplinarnqe issledovaniya v kontekste sotsialg’no kulg’turnoy antropologii; Moskva. Nauk. 2005.S.15.
6 Vasilg’kova V.V. Mejdistsiplinarnostg’ kak kognitivnaya praktika (na primere stanovleniya kommunikativnoy teorii) // Kommunikatsiya i obrazovanie /Pod red. S.I.Dudnika. SPb.: Sankt-Peterburg. filosofskoe obo’estvo, 2004. S.43
7 Vasilg’kova V.V. Sotsiologiya kommunikatsii: izmenenie distsiplinarnqx granits i printsipq mejdistsiplinarnogo otbora //Mejdistsiplinarnqy sintez v sravnitelg’nqx sotsiogumanitarnqx issledovaniyax. Rabochie tetradi po komparativistike. Vqp. 7. / Pod red. L.A.Verbitskoy, V.V.Vasilg’kovoy, V.V.Kozlovskogo, N.G.Skvortsova. SPb.: Sotsiol. Obo’estvo im. Kovalevskogo. 2002. S.56.
8 CHoriev A.CH. Pedagogikaning fanlararo aloқasi va badiiy adabiyot bilan фzaro boғliқlik қonuniyatlari: (Kadrlar tayyorlash milliy modeli fan komponenti asosida)., pedagog.fan.dok.. . Avtoref.-Toshkent, 2003.B.13.
9 Davronov.Z Printsip determinizma i yego rolg’ v nauchnom poznaniq (Metodologiya-mirovozzrencheskie aspekti) Dis< d-ra filosof.nauk.-Tashkent 1994. B.107.
Waiting