Ushbu maqola oliy ta’lim muassasalarida “Gap bo’laklari” modulini
o’qitishning nazariy asoslari, dars jarayonida qo’llanadigаn interfaol ta’lim texnologiyalari, dars
samaradorligini oshiruvchi omillar, ona tili ta’limida ilg’or xorijiy tajribalardan foydalanish kabi
masalalar atroflicha tahlil qilinadi. Mazkur maqoladan sintaksis o’qitishda, interfaol ta’lim
texnologiyalarini o’rganishda foydalanish mumkin.
Ushbu maqola oliy ta’lim muassasalarida “Gap bo’laklari” modulini
o’qitishning nazariy asoslari, dars jarayonida qo’llanadigаn interfaol ta’lim texnologiyalari, dars
samaradorligini oshiruvchi omillar, ona tili ta’limida ilg’or xorijiy tajribalardan foydalanish kabi
masalalar atroflicha tahlil qilinadi. Mazkur maqoladan sintaksis o’qitishda, interfaol ta’lim
texnologiyalarini o’rganishda foydalanish mumkin.
В данной статье рассматриваются теоретические основы модуля
«Части предложение» в высших учебных заведениях, технологии интерактивного
обучения, используемые в уроке, факторы, повышающие эффективность урока, и
использование передового опыта изучения иностранного языка в обучении на родном
языке. Проблемы тщательно проанализированы. Эта статья может быть
использована в обучении синтаксису, и интерактивных технологиях обучения.
This article considers the theoretical foundations of the module "Sentence
Parts" in higher education institutions, interactive learning technologies used in the lesson,
factors that enhance the effectiveness of the lesson, and the use of advanced foreign language
experience in the education of mother tongue. The issues are analyzed thoroughly. This article
can be used in syntax teaching, and interactive learning technologies. .
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Usmonova H.. | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Zeer E.F., SHaxmatova N. Lichnostyu orientirovannoe texnologii professionalg’-nogo razvitiya spetsialista. – Yekaterinburg, 1999 |
2 | Ishmuҳamedov R., Yuldashev M. Tahlim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar. – T., 2013. |