249

Ushbu  maqola  oliy  ta’lim  muassasalarida  “Gap  bo’laklari”  modulini 
o’qitishning nazariy asoslari, dars jarayonida qo’llanadigаn interfaol ta’lim texnologiyalari, dars 
samaradorligini oshiruvchi omillar, ona tili ta’limida ilg’or xorijiy tajribalardan foydalanish kabi 
masalalar  atroflicha  tahlil  qilinadi.  Mazkur  maqoladan  sintaksis  o’qitishda,  interfaol  ta’lim 
texnologiyalarini o’rganishda foydalanish mumkin. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-02-2020
  • Read count 238
  • Date of publication 10-06-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages193-197
Ўзбек

Ushbu  maqola  oliy  ta’lim  muassasalarida  “Gap  bo’laklari”  modulini 
o’qitishning nazariy asoslari, dars jarayonida qo’llanadigаn interfaol ta’lim texnologiyalari, dars 
samaradorligini oshiruvchi omillar, ona tili ta’limida ilg’or xorijiy tajribalardan foydalanish kabi 
masalalar  atroflicha  tahlil  qilinadi.  Mazkur  maqoladan  sintaksis  o’qitishda,  interfaol  ta’lim 
texnologiyalarini o’rganishda foydalanish mumkin. 

Русский

В  данной  статье рассматриваются теоретические  основы модуля 
«Части  предложение»  в  высших  учебных  заведениях,  технологии  интерактивного 
обучения,  используемые  в  уроке,  факторы,  повышающие  эффективность  урока,  и 
использование  передового  опыта  изучения  иностранного  языка  в  обучении  на  родном 
языке.  Проблемы  тщательно  проанализированы.  Эта  статья  может  быть 
использована в обучении синтаксису, и интерактивных технологиях обучения. 

English

This  article  considers  the  theoretical  foundations  of  the  module  "Sentence 
Parts"  in  higher  education  institutions,  interactive  learning  technologies  used  in  the  lesson, 
factors  that  enhance  the  effectiveness  of  the  lesson,  and  the  use  of  advanced  foreign  language 
experience  in  the  education of mother  tongue. The  issues are analyzed  thoroughly. This article 
can be used in syntax teaching, and interactive learning technologies. .

 

Author name position Name of organisation
1 Usmonova H.. Namdu
Name of reference
1 Zeer E.F., SHaxmatova N. Lichnostyu orientirovannoe texnologii professionalg’-nogo razvitiya spetsialista. – Yekaterinburg, 1999
2 Ishmuҳamedov R., Yuldashev M. Tahlim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar. – T., 2013.
Waiting