234

Ушбу мақола чапақайлик муаммосига бағишланган бўлиб, унда чапақайлик ва чапқўллилик тушунчаларининг мазмуни ва моҳияти, уларнинг табиати, сабаблари, таълим-тарбиядаги шарт ва шароитлар масалаларини ёритишга бағишланган. Унда чапқўлли болаларнинг психологик хусусиятлари, мактабдаги муаммолари ва қийинчиликлари таҳлил этилиб, уларни бартараф этиш юзасидан муаян тавсиялар берилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-02-2020
  • Read count 217
  • Date of publication 23-12-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages6-8
Ўзбек

Ушбу мақола чапақайлик муаммосига бағишланган бўлиб, унда чапақайлик ва чапқўллилик тушунчаларининг мазмуни ва моҳияти, уларнинг табиати, сабаблари, таълим-тарбиядаги шарт ва шароитлар масалаларини ёритишга бағишланган. Унда чапқўлли болаларнинг психологик хусусиятлари, мактабдаги муаммолари ва қийинчиликлари таҳлил этилиб, уларни бартараф этиш юзасидан муаян тавсиялар берилган.

Русский

В данной статье рассмотрены понятие и сущность леворукости, объяснение природы леворукости, причины леворукости, условия воспитания и требования среды. Психологические особенности и проблемы леворуких детей в школе. Рассматривая трудности, возникающие у левшей при обучении в школе, автор дает определенные рекомендации по их устранению.

Tags
English

This article discusses the concept and essence of left-handedness, an explanation of the nature of left-handedness, the causes of left-handedness, the conditions of upbringing and the requirements of the environment. Psychological features and problems of left-handed children in school. Considering the difficulties encountered by left-handers in school, some ways to solve them are shown.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Dusmukhamedova S..
Name of reference
Waiting