Мақолада мева-сабзавот маҳсулотларига халқаро бозорда талабни
шакллантириш масаласи иқтисодий-математик усуллар асосида тадқиқ қилинган.
Экспорт ҳажмини ошириш имконини берувчи омиллар аниқланган ва таҳлил этилган.
Мева-сабзовот маҳсулотлари экспорт ҳажмини қўшимча ошириш бўйича амалий
тавсиялар ишлаб чиқилган.
Мақолада мева-сабзавот маҳсулотларига халқаро бозорда талабни
шакллантириш масаласи иқтисодий-математик усуллар асосида тадқиқ қилинган.
Экспорт ҳажмини ошириш имконини берувчи омиллар аниқланган ва таҳлил этилган.
Мева-сабзовот маҳсулотлари экспорт ҳажмини қўшимча ошириш бўйича амалий
тавсиялар ишлаб чиқилган.
В статье рассматривается вопрос формирования спроса на
плодоовощную продукцию на международном рынке экономико-математическими
методами. Определены и проанализированы факторы, которые позволяют увеличить
объем экспорта. Разработаны практические рекомендации по дополнительному
увеличению объемов экспорта плодоовощной продукции.
The article deals with the formation of demand for fruits and vegetables in the
international market by economic and mathematical methods. The factors that allow to increase НамДУ илмий ахборотномаси - Научный вестник НамГУ 2019 йил 3-сон
119
the volume of exports are identified and analyzed. Practical recommendations on additional
increase of export volumes of fruit and vegetable production are developed.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mamadjanova T.A. | Termez State University | |
2 | Baymirzaev D.N. | Namangan state university |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Agarkova L.V. Formirovanie mexanizma ustoychivogo razvitiya plodoovoshnogo podkompleksa: teoriya i praktika. – Stavropol: Stavrolit, 2010. – 168 s. |
2 | Adilova Z.D. Xalqaro bozorlarda marketing strategiyasi: nazariya va amaliyot. –T., 2009. -282 b. |
3 | Qosimova M.S., Yusupov M.A., Ergashxodjayeva SH.D. Marketing. Darslik, - T.: TDIU, 2010. 265 b. |
4 | Kremer N.SH. Ekonometrika: Uchebnik. /Pod. red. N.Sh.Kremera. -M.: YUNITI-DANA, 2008. |
5 | Gorbunov V.K Matematicheskaya model potrebitelskogo sprosa. M.: Ekonomika, 2004. |