Ушбу мақолада муаллиф буюк мутасаввиф олим Махдуми
Аъзамнинг комил инсонни шакллантирbш борасидаги қарашларини мутафаккирнинг
илмий-фалсафий асарлари таҳлили асосида, бугунги кундаги долзарб бўлган баркамол
инсонни тарбиялашдаги аҳамиятини кўрсатиб беришга ҳаракат қилган.
Ушбу мақолада муаллиф буюк мутасаввиф олим Махдуми
Аъзамнинг комил инсонни шакллантирbш борасидаги қарашларини мутафаккирнинг
илмий-фалсафий асарлари таҳлили асосида, бугунги кундаги долзарб бўлган баркамол
инсонни тарбиялашдаги аҳамиятини кўрсатиб беришга ҳаракат қилган.
В данной статье автор на основе анализа научных произведений
выдающегося представителя суфийского течения накшбандия в Центральной Азии
Махдуми Аъзама стремился показать пути и условия совершенствования и воспитания
всесторонни развитого человека, место и значения учения мыслителя в формировании
зрелого поколения.
In this article the writer tried to show the role and importance of ideas by great
intellectual Maxdumi Azam in the upbringing of a person corcerning his own works which is
applied to educate idea person.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nuriddinov A.O. | NamSU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | A.Abdurahmonov. Saodatga eltuvchi bilim.T:.Movarounnahr.2000 y, 231 b. |
2 | Komilov N. Tasavvuf. Birinchi kitob. T.: “YOzuvchi”, 1996 y, 145 b |
3 | Aziziddin Nasafiy. “Zubdat-ul-haqoyiq”. N.Komilov tarjimasi,-T.:”Kamalak”,1995,42 b. |
4 | Navro‘zova G. Naqshbandiya tasavvufiy ta’limoti va barkamol inson tarbiyasi. T.:”Fan”, 2005. 232 b. |
5 | abborov N. Maxdumi A’zam Dahbediy. Toshkent,1993 y., 8, 17 betl |
6 | Zoyirov E. Maxdumi A’zamning falsafiy va ijtimoiy-siyosiy qarashlari.T.: “Turon zamin ziyo”, 2015, 73 b. |
7 | Xojagiy Ahmad Kosoniy. “Risolai vujudiya”, Qo‘lyozma.O‘z.R.FASHI inventar №501 |