Ушбу мақолада имконияти чекланган тил ўрганувчиларга инглиз
тили грамматикасини ўқитишнинг аҳамияти ўрганилган. Шунингдек, уларни
грамматикани контекст, диалоглар ва интернет манбалари орқали ўқитишнинг
афзалликларини ҳам алоҳида таъкидлаб ўтилган.
In this article the role of grammar in teaching English to disabled language
learners are studied. It is also stressed on advantages of teaching grammar and improving
disabled language learners knowledge in context, through dialogues, games and websites.
В этой статье изучена роль грамматики в изучении и преподавание
английского языка ученикам с ограниченными возможностями. Также подчеркнуто
преимущества обучения грамматики и улучшение знаний учеников в контексте через
диалоги, игры и веб-сайты.
Ушбу мақолада имконияти чекланган тил ўрганувчиларга инглиз
тили грамматикасини ўқитишнинг аҳамияти ўрганилган. Шунингдек, уларни
грамматикани контекст, диалоглар ва интернет манбалари орқали ўқитишнинг
афзалликларини ҳам алоҳида таъкидлаб ўтилган.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Boykhanov S.. | NamSU | |
2 | Yusufjanova S.. | NamSU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Tabbert, Russell. (1984). Parsing the Question ―Why Teach Grammar‖. The English Journal. 73(8): 38-42 |
2 | Richards, J. & W. Renandya. (2002). Methodology in language Teaching. USA: Cambridge University Press. |
3 | Harmer, Jeremy. (1991). The Practice of English Language Teaching. London:Longman. |
4 | Nunan, D. (1998). Teaching Grammar in Context. ELT Journal 52(2): 101 -109. |
5 | Riddell, D. (2003). Teaching English as a Foreign Language. London: Hodder Education |
6 | Thornbury, Scott. (1999). How to Teach Grammar. Essex: Pearson Education Limited. |
7 |
Azar, B. (2006). Grammar Teaching and Communicative Teaching: A Hybrid That Works. Retrieved September 12, 2012 from |
8 |
Azar, B. (2007). Grammar-Based Teaching: A Practitioner‘s Perspective. TESL-EJ. 11(2). 1-12 Retrieved September 12, 2012 from |