Мақолада лирик шеър яратиш жараёнида шоирнинг ички оламидан
ўтадиган кечинма, унинг образга айланиши ҳақида сўз юритилади. Бунда образга
объективлдик ва субъективлик яхлитлиги асос бўлиши кўрсатилган.
Мақолада лирик шеър яратиш жараёнида шоирнинг ички оламидан
ўтадиган кечинма, унинг образга айланиши ҳақида сўз юритилади. Бунда образга
объективлдик ва субъективлик яхлитлиги асос бўлиши кўрсатилган.
В статье исследуются переживание, которая проходит в о
внутренном мире поэта в процессе создания стихотворение. При этом показывется, что
целесности объективности и субъективности будет основой образа.
The article discusses Poet's inner feelings and their image formation in the
process of crearing a poem. Also the entirety of subjective and objective as the bases of the image is
shown
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yulchiev K.V. | Fergana State University |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ali, Tursun, Lahzalar suvrati: – Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot matbaa ijodiy uyi, 2016. – 152 b. |
2 | Gadamer X. Istina i metod: Osnovi filos. germenevtiki: Per. s nem./Obsh. red. i vstup. st. |
3 | Rahmon, Shavkat. Abadiyat oralab: she’rlar. – Toshkent: Movarounnahr, 2012. – 384 b. |
4 | Sarimsoqov B. Badiiylik asoslari va mezonlari. – Toshkent: TAI, 2004. – 128 b. |
5 | Kollektiv. Teoriya literaturi. Tom III. Rodi i janri (osnovnie problemi v istoricheskom osveshenii).— Moskva: IMLI RAN, 2003. – 592 s. |
6 | Obidjon, Anvar. Saylanma. – Toshkent: Akademnashr, 2017. – 248 b |