153

Сущность  сравнительного  педагогического  исследования, 
положительный  опыт  как  функция  сравнительного  анализа  и  определение  и  содержание 
дидактических исследований, понимание и применение подходов, разработанных в теории 
и практике мирового обучения. 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 04-01-2021
  • O'qishlar soni 151
  • Nashr sanasi 16-12-2020
  • Asosiy tilRus
  • Sahifalar342-345
Русский

Сущность  сравнительного  педагогического  исследования, 
положительный  опыт  как  функция  сравнительного  анализа  и  определение  и  содержание 
дидактических исследований, понимание и применение подходов, разработанных в теории 
и практике мирового обучения. 

Ўзбек

Мақолада қиёсий педагогик тадқиқотнинг мазмун-моҳияти, қиёсий 
таҳлил  вазифаси  сифатида  ижобий  тажриба  ва  дидактик  изланишнинг  мазмуни  ва 
ривожланишини  аниқлаш,  жаҳон  ўқитиш  назарияси  ва  амалиётида  ишлаб  чиқилган 
ёндашувлар тушуниш ва ўзлаштириш масалалари ёритиб берилган

English

The  essence  of  comparative  pedagogical  research,  the  positive  experience  as  a 
function  of  comparative  analysis  and  the  definition  and  content  of  didactic  research,  the 
understanding and application of approaches developed in the theory and practice of world teaching. 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Shin A.V.
Havola nomi
1 Brajnik E.I. Osobennosti metodov sravnitelnix pedagogicheskix issledovaniy. // Issledovatelskaya kultura: metodi, priemi, protseduri. – SPbyu: - RGPU. – 2005. – 267s.
2 Djurinskiy A.N. Sravnitelnaya pedagogika: Uchebnoe posobie. – M.: Academia, 1998.
3 Metodi sistemnogo pedagogicheskogo issledovaniya: Uchebnoe posobie. – M.: Narodnoe obrazovanie, 2002. – 208 s.
4 Alasuutari P., Researching Culture: Qualitative Method and Cultural Studies. - L. etc., sage. - 1995.
5 Halls, W. D. (Ed.) Comparative Education : Contemporary Issues and Trends. — London : Jessica Kingsley, 1990.
Kutilmoqda