Сущность сравнительного педагогического исследования,
положительный опыт как функция сравнительного анализа и определение и содержание
дидактических исследований, понимание и применение подходов, разработанных в теории
и практике мирового обучения.
Сущность сравнительного педагогического исследования,
положительный опыт как функция сравнительного анализа и определение и содержание
дидактических исследований, понимание и применение подходов, разработанных в теории
и практике мирового обучения.
Мақолада қиёсий педагогик тадқиқотнинг мазмун-моҳияти, қиёсий
таҳлил вазифаси сифатида ижобий тажриба ва дидактик изланишнинг мазмуни ва
ривожланишини аниқлаш, жаҳон ўқитиш назарияси ва амалиётида ишлаб чиқилган
ёндашувлар тушуниш ва ўзлаштириш масалалари ёритиб берилган
The essence of comparative pedagogical research, the positive experience as a
function of comparative analysis and the definition and content of didactic research, the
understanding and application of approaches developed in the theory and practice of world teaching.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Shin A.V. |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | Brajnik E.I. Osobennosti metodov sravnitelnix pedagogicheskix issledovaniy. // Issledovatelskaya kultura: metodi, priemi, protseduri. – SPbyu: - RGPU. – 2005. – 267s. |
2 | Djurinskiy A.N. Sravnitelnaya pedagogika: Uchebnoe posobie. – M.: Academia, 1998. |
3 | Metodi sistemnogo pedagogicheskogo issledovaniya: Uchebnoe posobie. – M.: Narodnoe obrazovanie, 2002. – 208 s. |
4 | Alasuutari P., Researching Culture: Qualitative Method and Cultural Studies. - L. etc., sage. - 1995. |
5 | Halls, W. D. (Ed.) Comparative Education : Contemporary Issues and Trends. — London : Jessica Kingsley, 1990. |