137

Мақолада ўқувчиларнинг ўқув фаолиятига ижобий мотивацияни шаклллантириш асосида таьлим ютуқларига эришишнинг ўзига хос хусусиятлари очиб берилган. Таьлим жараёнида таьлим мотивлари ҳақида назарий ва амалий фикрлар билдирилган.

  • O'qishlar soni 137
  • Nashr sanasi 21-03-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar512-517
Ўзбек

Мақолада ўқувчиларнинг ўқув фаолиятига ижобий мотивацияни шаклллантириш асосида таьлим ютуқларига эришишнинг ўзига хос хусусиятлари очиб берилган. Таьлим жараёнида таьлим мотивлари ҳақида назарий ва амалий фикрлар билдирилган.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Berdieva X.. афедра мудири Сурхондарё вилоят ХТХҚТМОҲМ,
Havola nomi
1 1. Анциферова, Л.И. Психология1 формирования и развития личности /. -М., 1981.
2 2. Газиев, Э.Г. Психологические основы развития самоуправления учебной деятельностью у школьников и студентов : автореферат дис. доктора психологических наук : 19.00.07 / НИИ общей и пед. психологии. - Москва, 1992. - 38 с
3 3. Цукерман, Г. А. Психология саморазвития: задача для подростков и их педагогов: пособие для учителей / Г. А. Цукерман. М.: Интерпракс, 1994. -160с. — (Программа: обновление гуманитарного образования в России).
4 4. Бегматова Д.М. Оилада ёшларнинг касбий ижтимоийлашувини таъминлашнинг педагогик шарт-шароитлари 13.00.01. – педагогика назарияси. педагогик таълимотлар тарихи педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати Самарқанд – 2019.
Kutilmoqda