Mazkur maqolada ta'lim jarayonining mohiyati, bosqichlari, tamoyillari, qonuniyatlari, o'qituvchi va o'qituvchi faoliyati birligi, o'qitishning mazmuni, shakl, metod va vositalari, ta'lim jarayonini takomillashtirish yo'llari kabi muammolarni tadqiq etadi.
Mazkur maqolada ta'lim jarayonining mohiyati, bosqichlari, tamoyillari, qonuniyatlari, o'qituvchi va o'qituvchi faoliyati birligi, o'qitishning mazmuni, shakl, metod va vositalari, ta'lim jarayonini takomillashtirish yo'llari kabi muammolarni tadqiq etadi.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Jabborov A.O. | katta o’qituvchi | Toshkent kimyo texnologiya instituti |
2 | Alimqulova M.. | magistranti | Alisher Navoiy nomidagi Toshkent o'zbek tili va adabiyoti universiteti |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. 'zbekiston Respublikasining «Ta'lim to'g'risida»gi qonuni Barkamol avlod – O'zbekiston taraqqiyotining poydevori. –Toshkent, Sharq nashriyot-matbaa konserni, 1997 |
2 | 2. Forobiy, Abu Nasr. Fozil odamlar shahri. –Toshkent, Xalq merosi nashriyoti, 1993 |
3 | 3. Pedagogika A.Q.Munavvarovaning umumiy tahriri ostida. -Toshkent, O' qituvchi, 1993. |
4 | 4. Podlasoy I.P. Pedagogika. V 2 kn. Kn. 2. –Moskva, Vlados, 1999 |