В данной статье авторами рассмотрены особенности детей с дислексией, а также раскрыты механизмы, направленные на повышение эффективности их обучения. А вторы пришли к выводу, что если применять эффективные педагогические технологии, можно добиться больших успехов в процессе обучения детей с дислексией.
В данной статье авторами рассмотрены особенности детей с дислексией, а также раскрыты механизмы, направленные на повышение эффективности их обучения. А вторы пришли к выводу, что если применять эффективные педагогические технологии, можно добиться больших успехов в процессе обучения детей с дислексией.
Мазкур мақолада муаллифлар томонидан дислексияга эга улган узига хос хусуситялари очиб берилган. Шунингдек, уларни уқитишда қўлланладиган механизмлар яратилган. Муаллифлар хулосасига кура агар дислексияга эга бўлган болаларни уқитиш жараёнлардига самарали педагогик технологиялардан фойдаланса бу борада катта мувафақиятга эришиш мумкин.
In this article, the authors reviewed the features of children with dyslexia, and also revealed mechanisms aimed at increasing the effectiveness of their learning. The authors concluded that if effective pedagogical technologies were applied, great success could be achieved in the process of teaching children with dyslexia.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Abduxalilov A.. | доктор философии (PhD) по социологическим наукам и.о. доц. кафедры «Социальная работа» | НУУ |
2 | Alekseyeva V.. | доктор философии (PhD) по социологическим наукам и.о. доц. кафедры «Социальная работа» | НУУ |
№ | Havola nomi |
---|