Мақола зоологияни ўқитиш жараёнида инновацион технологияларни қўллашнинг афзалликлари ҳамда уларнинг ўқувчиларга яратиадиган имкониятлари кўрсатиб берилган
Мақола зоологияни ўқитиш жараёнида инновацион технологияларни қўллашнинг афзалликлари ҳамда уларнинг ўқувчиларга яратиадиган имкониятлари кўрсатиб берилган
| № | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
|---|---|---|---|
| 1 | Mardonov S.. | professori | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти |
| 2 | Bekmirzaev M.. | tadqiqotchi | Жиззах давлат педагогика институти |
| № | Havola nomi |
|---|---|
| 1 | 1. Дудченко B.C. Основы инновационной методологии.-М.: На Воробьевых, 1996.- 68 с |
| 2 | 2. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя. -М.: Педагогика, 1987. - 160 с. |
| 3 | 3. Зоология - наука о животных http://shkolo.ru/zoologiya-nauka-o-zhivotnyih/ |
| 4 | 4. Иванова Е.В. Инновационные технологии обучения биологии в современной школе Электронный журнал «Экстернат РФ» 2013 |
| 5 | 5. Каинова Э.Б. Критерии качества образования: основные характеристики и способы измерения. М: АПКиППРО, 2005. - 80 с |
| 6 | 6. Калмыкова Н. В., Петряева С. Ф. Опорный конспект как один из способов представления учебной информации // Молодой ученый. - 2015. - №11.1. - С. 53- 58 |
| 7 | 7. Кашлев С.С. Технология интерактивного обучения. / С.С. |
| 8 | 8. Кларин M.В. Личностная ориентация в непрерывном образовании / М. В. Кларин // Педагогика. 1996. -№ 2. - С. 14. |
| 9 | 9. Мавланов О. “Зоология” Умумий ўрта таълим мактабларининг 7-синфи учун дарслик – T.: Ўзбекистон МЭ, 2017. – 208 |
| 10 | 10. Мажитова Ш.Н. Бўлажак ўқитувчиларни касбий тайёрлашда замонавий инноватсион технологиялар // Инноватсион технологиялар шароитида талаба шахсини шакллантириш. Ўқитувчилар ва ўқитувчилар учун дарслик. -Тошкент, 2009. 144-154 б. |
| 11 | 11. Мардонов Ш.Қ, Жабборова О.М. Бошланғич таълимда – инновациялар тизими. Мактаб ва ҳаёт. Махсус сон № 1. Тошкент, 2020. -2-3 б. 12. Никишов А.И. Теория и методика обучения биологии. - М.: КолосС, 2007.- 304 с. |