Мадолада инглиз тили машгулотларида талабаларни уз-узини тарбиялаш, касбга йуналти- риш жараёнини такомиллаштириш усуллари тавсия дилинган. Олинган натижалар “Фаргона давлат университетида студентларни тарбиялаш Дастури” асосида тарбия ишларига тадбид этилган.
The article deals with possibilities of using English teaching materials, in education and selriducation of students in accordance with a new complex program of educating and training tuture specialists.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Rasulova L.S. | 1 | FARGONA DAVLAT UNIVERSITETI |
2 | Kambarova D.Y. | 2 | FARGONA DAVLAT UNIVERSITETI |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | [1].А н а н ь е в Б.Т. Человек как предмет познания. М., Наука, 1964 |
2 | [2].Р увинский Л.И., Соловьев А.Е. Психология самовоспитания. М., Просвещение, 1992 |
3 | [3].Ш прангер Э., Б ю л л е р Ш. Педология юности. Под.ред. Абрямова И. М.-Л., Учпедгиз, 1931. |